خبرگزاری کار ایران

شجاعی: باید از شرایط ایده آل اردو به بهترین شکل استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۱۶

بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به امکانات ایده آل اردوی قطر گفت:خوشحالیم که در یکی از بهترین و مجهزترین کشورها در حوزه امکانات فوتبال یک اردوی فوق العاده را برگزار می کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی شجاعی با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در قطر داریم. زمین چمن بسیار خوب و با کیفیت ، هتل مناسب و همه شرایطی که برای برگزاری یک اردو لازم است. به هر حال قطر یکی از مجهزترین کشورهای جهان در زمینه امکانات کمپ های تمرینی است و بسیاری از تیم های معتبر ملی و باشگاهی جهان در این کشور اردو می زنند. ما هم خوشحالیم که شرایط برای برگزاری اردو در اینجا فراهم شده و تلاش می کنیم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.

شجاعی اضافه کرد: یکی از اتفاقات امیدوار کننده اضافه شدن سایر بچه‌‌ها و تکمیل شدن جمع ما بود. اگر تیم کامل نمی شد فکر می کنم برگزاری این اردو نمی‌توانست مفید باشد اما خوشبختانه همه در کنار هم هستیم و همین مسئله موجب آرامش بچه ها شده و روحیه تیم را بالا برده است. فکر می کنم اعضای کادر فنی هم از این شرایط رضایت کامل دارند. وقتی تیم کامل می شود جدیت تمرینات هم بیشتر است و این مسئله مهمی برای همه ماست.

وی در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: مصدومیت مختصری داشتم که خوشبختانه رو به بهبودی است و در کنار سایر بچه‌ها تمرین می‌کنم. انگیزه و روحیه اعضای تیم باعث شده فشار تمرینات را به خوبی تحمل کنیم و تلاش می‌کنیم در همین اردو به بالاترین سطح آمادگی ممکن برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز