خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد مالی سنگین سران چلسی به پدیده دورتموند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۵۹

باشگاه چلسی می‌‌خواهد ناکامی 6 ماهه‌اش برای خرید بازیکن به دلیل محرومیت از سوی فیفا را تلافی کند و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه رقمی معادل 120 میلیون پوند را صرف خرید ستاره انگلیسی پرطرفدار تیم بوروسیا دورتموند، جردن سانچو کند.

به گزارش ایلنا، سانچوی 19 ساله مشتری انگلیسی پروپا قرص دیگری مانند منچستریونایتد دارد، تیمی که سال گذشته تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن انگلیسی انجام داد اما موفق نشد.

اکنون چلسی می‌خواهد با رقمی که نظیر آن هرگز در باشگاه چلسی برای خرید یک بازیکن پرداخت نشده است، سانچو را به خدمت بگیرد و پروژه بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی فوتبال انگلیس و اروپا را آغاز کند.

طبق گزارش نشریه سان، تیم تحت هدایت فرانک لمپارد، در حال حاضر محتمل‌ترین مقصد برای سانچو است چرا که باشگاه چلسی آماده است رقم مورد نظر باشگاه دورتموند برای فروش این بازیکن را بپردازد.

لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ هم به خرید سانچو علاقه نشان داده است اما به نظر می‌رسد که انگیزه چلسی برای خرید این بازیکن بیشتر است، چون این تیم می‌خواهد جای خالی ادن هازارد که تابستان امسال به رئال مادرید رفت را پر کند.

سانچو فصل گذشته در دورتموند 12 گل زد و 14 پاس گل داد و به همین دلیل توانست در تیم منتخب بوندس‌لیگا در فصل 19-2018 قرار بگیرد. او با ثبت این آمار به جوان‌ترین بازیکن در تاریخ باشگاه دورتموند تبدیل شد که در یک فصل از بوندس‌لیگا تعداد گل‌ها و پاس‌های گلش دو رقمی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز