خبرگزاری کار ایران

محمد حسین مرادمند در گفتگو با ایلنا:

گل‌محمدی بهترین مربی ایران است/ حضور در شهرخودرو را به لژیونر شدن ترجیح می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۸۲

مدافع تیم شهرخودرو خراسان گفت: پیشنهادات زیادی از لیگ برتر و از یک تیم خارجی دارم ولی حضور در شهرخودرو را به لژیونر شدن ترجیح می‌دهم.

محمد حسین مرادمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری مقابل پیکان اظهار داشت: خداروشکر بازی بسیار خوبی بود و تمامی بازیکنان تا دقیقه نود تمام تلاششان را کردند، که بتوانیم به سه امتیاز حیاطی این دیدار دست پیدا کنیم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. تیم پیکان را به خوبی آنالیز کرده‌ بودیم آن‌ها در بازی قبلی خیلی سپاهان را اذیت کرده بودند و با ساختار دفاعی خیلی منظمی برای این بازی خودشان را آماده کرده بودند، خداراشکر توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم.

وی در خصوص گلزنی در دقیقه 95 این بازی ناجی تیم ‌شهرخودرو شد گفت: ناجی شهرخودرو آقای حمیداوی است، تا دقیقه 94 این دیدار تمامی بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و که بتوانیم به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم، لطف خدا بود که توانستم گل پیروزی بخش تیمم را در دقایق پایانی این دیدار به ثمر برسانم.

مدافع تیم شهرخودرو در خصوص ناراحتی شدید شهریارمغانلو بازیکن تیم پیکان بعد از اخراج شدن و واگذار کردن نتیجه این دیدار گفت: تیم پیکان تا ثانیه‌های آخر این دیدار تلاش کرد تا بتواند یک امتیاز در خانه از تیم ما بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد. زمانی که خودم را جای آن‌ها می‌گذارم میبینم که این موضوع خیلی دردناک است.  در جریان ناراحتی و گریه کردن مغانلو نبودم ولی این را می‌دانم که شهریار خیلی پسر خوب و خوش‌قلبی است و خیلی هم خوب فوتبال می‌کند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آقای خورشیدی تصمیم به اخراج او از این بازی گرفت.

مرادمند در خصوص مقایسه گل دقایق پایانی‌اش با سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال‌مارید گفت: به طرز عجیبی طرفدار رئال هستم ولی اصلا راموس را دوست ندارم و بازیکنان دیگری را مثل: فابیو کاناوارو، ریو فردیناند، بونوچی در این پست خیلی دوست دارم.

وی در واکنش به مشخص شدن احتمالی تیم‌های هم گروه‌ آن‌ها در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیمی که قصد دارد موفق شود باید شخصیت برد پیدا کند که خوشبختانه تیم شهرخودرو از این مهم برخوردار است. امیدوارم هستیم که با تمرکز بالا و با حمایت مسئولین بتوانیم با کسب نتایج قابل‌قبول نماینده مناسبی برای استان خراسان باشیم و دل هواداران شهرخودرو را شاد کنیم.

مدافع تیم شهرخودرو درخصوص شایعه جدایی یحیی‌گل محمدی از این تیم گفت: آقای گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و بدون تردید زمانی که بهترین مربی باشی از تیم‌های زیادی به تو پیشنهاد خواهند داد ولی اصلا در جریان این موضوع نیستم، عقیده دارم فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است هرکس می‌تواند برای خودش تصمیم شخصی بگیرد. بدون شک خانواده شهرخودرو تا زمانی که با این تیم قرارداد دارند به آن متعهد خواهند بود و همگی آن‌ها برای موفقیت تیمشان تلاش خواهند کرد.

مرادمند در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد یا خیر گفت: بله پیشنهادات زیادی هم از لیگ ایران و هم یک تیم خارجی دارم ولی در حال حاضر اصلا به فکر جدایی از این تیم نیستم چرا که حضور در شهرخودرو را به لژیونر شدن ترجیح می‌دهم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز