خبرگزاری کار ایران

مورینیو: در ژانویه بازیکن نمی‌خریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۷۹

سرمربی پرتغالی‌ اصرار دارد که هیچ نیازی به تقویت تیمش در دوره نقل و انتقالات زمستانی نیست.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام می‌گوید که تیم وی نیازی به فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی ندارد. مورینیو از زمانی که به عنوان سرمربی اسپرز انتخاب شده از 7 مسابقه این تیم را به پنج پیروزی در تمامی مسابقات رسانده است و در چهار بازی از پنج بازی در لیگ انگلیس به سه امتیاز کامل دست یافته است.

ژوزه مورینیو تصمیم ندارد در پنجره نقل و انتقالات جاری فعالیتی داشته باشد و به همین ترتیب، پرتغالی یک پنجره آرام را پیش بینی می‌کند و از این امر کاملاً خوشحال است.

مورینیو به اسکای اسپورت گفت: "من آرام هستم زیرا این باشگاه را دقیقاً همانطور که انتظار داشتم، کردم. من انتظار دارم در مورد دانیل لوی از شما سؤال شود که ما برنامه ریزی برای خرج کردن نداریم و از مردم بپرسید که آیا ناراحت هستم."

او ادامه داد:" آیا این باعث ناراحتی من خواهد شد؟ نه، من این را می دانستم ، او به من گفته بود! همه چیز کاملاً واضح بود، هیچ رازی در هیچکدام از برنامه‌های باشگاه وجود ندارد و این باعث خوشحالی من می‌شود. من دوست ندارم در یک باشگاه باشم و از چیزهایی غافلگیر شوم. در اینجا جای تعجب وجود ندارد. آیا ترجیح می‌دهم در ژانویه 300 میلیون پوند داشته باشم؟ من ترجیح نمی‌دهم. در ژانویه من به بازیکنان جدید احتیاج ندارم. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز