خبرگزاری کار ایران

بعد از درگیری با کالدرون؛

بیرانوند اردوی پرسپولیس را ترک کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۷۶

گلر ملی‌پوش پرسپولیس به حالت قهر از اردوی این تیم خارج شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس پیش از سفر به ماهشهر و بازی مقابل شهرداری این شهر، از اردوی پرسپولیس خارج شد.

پس از اعلام فهرست 18 نفره پرسپولیس از سوی کالدرون و عدم حضور بیرانوند در این فهرست، گلر پرسپولیس درگیری لفظی با سرمربی این تیم پیدا کرد و به حالت قهر از اردو خارج شد.

گابریل کالدرون در دو دیدار اخیر پرسپولیس در لیگ برتر به رادوشویچ اعتماد کرد و قبل از آن هم برابر ذوب آهن به این سنگربان کروات بازی داد.

رادوشویچ در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته است. او ۵ دیدار در ترکیب اصلی سرخ پوشان به میدان رفت که توانسته در همه بازی های کلین شیت کند تا زمینه را برای پیروزی تیمش مهیا کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد اوضاع سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در این تیم به این زودی‌ها به شرایط سابق بر نمی‌گردد و حتی ممکن است باعث جدایی او از جمع سرخپوشان شود.

چند هفته قبل هم درگیری میان سیامک نعمتی و امید عالیشاه در اردوی سرخپوشان پیش آمد که کالدرون در واکنش به آن چند هفته 2 بازیکن خودش را کنار گذاشت و عالیشاه هنوز هم در جمع 18 بازیکن این تیم جایی ندارد و صحبت از جدایی او مطرح است.

باید دید در نهایت این واکنش بیرانوند با چه برخوردی از سوی باشگاه مواجه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز