خبرگزاری کار ایران

تکاپوی باشگاه پیکان: حفظ مثلث برمودای فرکی

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۵۸

تلاش باشگاه پیکان تهران در نقل و انتقالات زمستانی حفظ سه عنصر تهاجمی این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان تهران مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر را با دو بازی کمتر نسبت به رقبای لیگ برتری با کسب 13 امتیاز و ایستادن در رتبه سیزدهم از 14 مسابقه به پایان برده است. 

شاگردان حسین فرکی در حالی رتبه چندان مناسبی در جدول رده بندی به دست نیاورده‌اند که عملکرد مهاجمان این تیم بسیار چشمگیر و درخشان بوده است. پیکان بعد از استقلال و سپاهان اصفهان با 20 گل زده رتبه سوم برترین خط حمله لیگ نوزدهم را تا به امروز در اختیار دارد.

در مقابل عملکرد خط حمله و میانگین گل زده‌های بازیکنان پیکان، گل‌های خورده این تیم عدد 23 را نشان می‌دهد و همین باعث شده تا نمایش بازیکنان این تیم باتوجه به ایستادن در رتبه‌های نزدیک به قعر جدول رده بندی تاثیری برای صعود به پله‌های بالاتر نداشته باشد.

مهاجمان تیم پیکان اگرچه نتوانسته‌اند تیم تهرانی را در بین تیم‌های بالای جدولی نگه دارند اما با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه تیم‌های داخلی و خارجی قرار گرفته‌اند که همین موضوع سبب شده تا واکنش سرمربی و اعضای هیات مدیره باشگاه را به دنبال داشته باشد.

سعید واسعی، شهریار مغانلو و فراز امامعلی سه عنصر تهاجمی تیم پیکان هستند که این فصل روی اکثر گل‌های تاثیر گذار بوده‌اند و بیشتر از سایر بازیکنان این تیم همانند تمامی فصل‌های نقل و انتقالاتی از باشگاه پیکان در لیست‌ خریدهای احتمالی سایر تیم‌ها قرار گرفته‌اند.

طبق نظر حسین فرکی باشگاه پیکان به اضافه عدم رضایت برای فروش این سه بازیکن در تلاش است تا حتی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان وارد مذاکره شود و پیش از فرا رسیدن اردیبهشت‌ماه این بازیکنان برای فصل آینده حضورشان مسجل شود.

با اولویت کادرفنی و هیات مدیره باشگاه پیکان در پنجره نقل و انتقالاتی جاری بعید به نظر می‌رسد این سه بازیکن از پیکان جدا شوند مگر اینکه پیشنهاد بزرگی برای صدور اجازه خروج آنها به باشگاه پیکان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز