خبرگزاری کار ایران

امیرارسلان مطهری:

به آقای گلی فکر می کنم / پیشنهاد استقلال همیشه شیرین است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۳۵

ارسلان مطهری که در آستانه نیم فصل چند باری اسمش دوباره برای استقلال مطرح شد ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع در این خصوص همه چیز را به باشگاه ذوب آهن محول کرده است.

به گزارش ایلنا،بهترین مهاجم ذوب آهن عامل نتیجه نگرفتن این تیم را بدشانسی می داند که در نهایت منجر به کنار گذاشته شدن علیرضا منصوریان شد. امیرارسلان مطهری امیدوار است باشگاه هر انتخابی می کند در نهایت منجر به موفقیت ذوب باشد تا بتوانند جایگاه اصلی خودشان را در جدول پیدا کنند. این مهاجم که در آستانه نیم فصل چند باری اسمش دوباره برای استقلال مطرح شد ضمن ابراز بی اطلاعی از این موضوع در این خصوص همه چیز را به باشگاه ذوب آهن محول کرده است. این مهاجم گلزن سبزهای اصفهان البته گویا امسال سودای آقای گلی را هم در سر دارد و مطمئن است با بازیکنان خوب ذوب آهن این اتفاق برایش شدنی خواهد بود.

بالاخره عمر مربیگری منصوریان در ذوب آهن تمام شد و از این تیم جدا شد. بازیکنان ذوب آهن هم نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند؟

به هرحال این تصمیم مدیریتی است و وظیفه ما بازیکنان این است که تنها کارمان را پیش ببریم. با این حال علی آقا (منصوریان) واقعا برای ذوب آهن زحمت کشید و ما شاهد این بودیم که ساعت ها برای موفقیت تیم زحمت می کشید. قطعا همه بازیکنان ذوب آهن که رفاقت خوبی با علی آقا داشتند بابت این اتفاق ناراحت هستند اما به هرحال این موضوع بخش بی رحم دنیای فوتبال است. به همین خاطر باید کار را با قدرت همچنان ادامه دهیم و برای علی آقا هم آرزوی موفقیت می کنیم.

واقعا به نظرت چرا ذوب آهن با علیمنصور برخلاف فصل گذشته که در آسیا خوش درخشیدید، موفق نبود؟

ما کمی تغییرات در تیم داشتیم و از سوی دیگر به نظرم بدشانس بودیم. در بازی هایی که حق مان برد بود گل های بدی می خوردیم و با مساوی کار تمام می شد. به نظرم بزرگترین عامل نتیجه نگرفتن ذوب آهن بدشانسی است که امیدوارم در ادامه راه بتوانیم شرایط را به نحوی پیش ببریم که جایگاه اصلی این تیم را در جدول شاهد باشیم.

فکر می کنی در این شرایط مربی اسم و رسم داری داشته باشیم که هدایت تیم را برعهده بگیرد یا این که باشگاه به دنبال مربی خارجی است؟

در این خصوص باشگاه تصمیم گیرنده است اما امیدواریم هر انتخابی صورت بگیرد به ذوب آهن کمک کند تا به روزهای خوب مان برگردیم.

در این گیرودار اما به محض بازگشت به ترکیب اصلی ذوب آهن خوب گلزنی کردی. فاصله زیادی هم با مدعیان آقای گلی نداری؟

هرچند از این بابت خوشحالم که با گلزنی توانستم به ذوب آهن کمک کنم اما به هرحال وقتی تیم نتیجه دلخواه را نگرفته زیاد این گل زدن ها نمی توان دلچسب باشد. در مورد آقای گلی هم که خیلی امید دارم و با تیم و با بازیکنان خوبی که داریم این امکان برایم وجود دارد یکی از مدعیان آقای گلی باشم و به آن فکر می کنم. خوشبختانه در این مدتی که بازی کردم برای ذوب آهن مفید واقع شدم و این مهمترین مساله برای من پیش از فکر کردن به عنوان آقای گلی است.

در این کورس رسیدن به عنوان آقای گلی تو با دو بازیکن استقلال که شیخ دیاباته و قائدی هستند در رقابت هستی؟

من تمام تمرکزم روی کار خودم هست و کاری به عملکرد دیگر بازیکنان ندارم. همان طور که گفتم یکی از هدف گذاری هایم امسال جدا از حضور در جمع مدعیان آقای گلی و رسیدن به این عنوان، دعوت شدن به تیم ملی است و امیدوارم با همراهی و کمک بازیکنان ذوب آهن بتوانم به آن برسم.

خوب گل زدی و بازهم اسم تو حوالی باشگاه استقلال شنیده شد که قصد دارند تو را با مرتضی تبریزی تعویض کنند؟

من هم این مسائل را شنیدم اما زیاد از این حرف ها تعجب نکردم چون خیلی تا نقل و انتقالات نیم فصل بود. همیشه این صحبت ها هست و من به عنوان بازیکن باشگاه ذوب قطعا اگر تیمی خواهان من باشد باید درخواست خود را به باشگاه بدهد و آنها تصمیم گیرنده هستند و بدون شک تابع نظرشان هستم. من با ذوب آهن قرارداد دارم و اولویتم موفقیت این تیم است و با قدرت کار را برای رسیدن به این خواسته پیش می برم.

اما تو همیشه عاشق بازی در استقلال هستی و در ابتدای فصل هم در یک قدمی پیوستن به این تیم بودی؟

همیشه گفته ام و بازهم می گویم که هر وقت اسم استقلال و پیشنهاد این تیم باشد شیرین است و همیشه دوست داشته ام پیراهن این تیم را برتن کنم و تقریبا همه این را می دانند. ابتدای فصل هم که می خواستم با ذوب آهن تمدید کنم چند جلسه مذاکره با استقلال داشتم که به خاطر یکسری مسائل این اتفاق نیفتاد. الان هم به این مسائل فکر نمی کنم چون اولا اتفاقی نیفتاده که بخواهم زیاد به آن بپردازم تا حمل به بازارگرمی شودو از سوی دیگر به عنوان بازیکن ذوب آهن تمام فکر وذکرم موفقیت این تیم است و اینکه بتوانم بهترین عملکرد را با پیراهن آن داشته باشم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز