خبرگزاری کار ایران

محمد قاسمی‌نژاد در گفتگو با ایلنا:

هدف ما کسب سهمیه آسیایی است/ امیدوارم فولاد به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد دست پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۶۵۷

هافبک تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم بسیار بزرگی است، امیدوارم که این تیم به جایگاهی که شایستگی آن را دارد دست پیدا کند.

محمد قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی فولاد مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: بازی به این دلیل که دربی خوزستان بود از حساسیت بالایی برخوردار بود با توجه به اینکه بازی رفت را هم به دلیل ناداوری از دست داده بودیم، تلاش کردیم تا بتوانیم در این بازی پیروز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه روی یک صحنه گل اول را دریافت کردیم. تیم ما در هر دو نیمه نمایش خیلی خوبی داشت و در بدترین حالت می‌توانستیم 4 بر یک بازی را ببریم ولی متاسفانه شانس با تیم ما یار نبود و بازی به تساوی کشیده شد.

وی در خصوص عملکرد خوبش در بازی مقابل صنعت نفت گفت: فولاد تیم بسیار بزرگی است و از تماشاگران بسیار خوب، مربی خیلی کاربلد، کادرفنی عالی و بازیکنان با انگیزه‌ای تشکیل شده است. تمامی نفرات تیم با یک انگیزه و انرژی خاصی در همه دیدارها و تمرین‌ حضور پیدا می‌کنند. تیم ما در این فصل با وجود نمایش‌های بسیار خوب در هر بازی به دلیل اشتباهات داوری امتیازات زیادی  از دست داده است،متاسفانه بدشانسی هم به ما اجازه نداد، بتوانیم به امتیازاتی که مدنظرمان بود دست پیدا کنیم اما در نیم‌فصل دوم برنامه‌ها و اهداف بسیار خوبی داریم تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم، با کسب سهمیه آسیایی دل هواداران خوب خوزستان را شاد کنیم.

هافبک تیم فولاد خوزستان درخصوص شرایط فنی تیمش اظهار داشت: خودم و اکثر بازیکنان تجربه همکاری با آقای نکونام را داشته‌ایم ولی بقیه نفرات تیم با توجه به تغییراتی که از سال گذشته در فولاد رخ داده است به تزگی توانسته‌اند به هماهنگی خوبی با یکدیگر و با مربی دست پیدا کنند. انشاالله بتوانیم نیم ‌فصل دوم را پرقدرت شروع کنیم و بهترین نتایج را به دست آوریم.

قاسمی‌نژاد درپاسخ به اینکه بابت جدایی از تیم ‌شهرخودرو که در بین تیم‌های مدعی قهرمانی قرار دارد، پشیمان نیست گفت: نه پشیمان نیستم. از زمان حضورم در تیم شهرخودرو و همکاری با آقای گل‌محمدی خیلی خاطرات خوبی دارم، اما شرایط به طوری رغم خورد که باعث شد از این تیم جدا شوم. اما خوشبختانه به تیم فولاد آمدم و دراینجا شرایطم بسیار خوب است. فولاد تیم بسیار بزرگی است و همانطور که گفتم از کادر فنی خوب، مربی کاربلد و هواداران بسیار خونگرمی دارد. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم به در تیم فولاد مثمر ثمر باشم تا فولاد بتواند به جایگاهی که شایستگی آن را دارد دست پیدا کند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز