خبرگزاری کار ایران

شاهرخ بیانی در گفت و گو با ایلنا:

کجا دیدید که یک تیم نه مدیرعامل داشته باشد نه سرمربی/ باید مقدمات بازگشت استرا به ایران مهیا شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۷۰

کاپیتان سابق استقلال معتقد است نبودن مربی به تیم لطمه می‌زند.

به گزارش ایلنا،شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است نبودن استراماچونی خیلی به استقلال در این چند بازی ضربه زد و باید هر چه زودتر تکلیف آمدن وی مشخص گردد زیرا در ادامه راه به تیم لطمه خواهد زد با بیانی در خصوص شرایط این روزهای استقال و همچنین عملکرد تیم در نیم فصل اول به صحبت پرداختیم.

استقلال مقابل ماشین‌سازی شکست خورد در این باره چه نظری دارید؟

استقلال در نیمه اول عملکرد خوبی دشت اما نمی‌دانیم چرا در نیمه دوم چرا شرایط فرق کرد و استقلال نتوانست بازی همیشگی‌اش را ارائه دهد. آبی‌ها در نیمه دوم هیچ برنامه‌ای نداشته و در عوض ماشین‌سازی بود که در ضد حملات بهتر عمل کرد من فکر می‌کنم استقلال مقابل ماشین‌سازی عصبی بود.

اما استقلال یک سه امتیاز حساس را از دست داد؟

درست است این تیم امسال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد اما باید قدر بازی‌های خانگی را بداند ممکن است این امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم به ضرر استقلال باشد. کجا دیدید که یک تیم نه مدیرعامل داشته باشد نه سرمربی.

پس یک جورهایی استقلال شانس آورد که بازی سپاهان لغو شد؟

حق با شماست خدا را شکر که بازی با سپاهان لغو شده است زیرا معلوم نبود با این شرایطی که استقلال دارد چه بلایی سر  تیم می‌آمد.

با رفتار استراماچونی در قبال باشگاه استقلال موافقید؟

به نظر من استراماچونی به دنبال پولش بود اما می‌توانست حداقل دستیارانش را در تهران نگه می داشت تا تیم از نظر بدنی ضربه نخورد یا اینکه خودش هم هر چه زودتر تکلیفش را مشخص می‌کرد. به هر حال باید هر چه زودتر مقدمات بازگشت استرا به ایران مهیا شود.

فتح اله زاده هم به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انتخاب شد؟

فتح اله زاده در استقلال سال‌ها مدیریت کرده و کارش را بلد است امیدوارم بتواتند در استقلال همچون گذشته موفق شود در حال حاضر باید هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل مشخص شود که من فکر می‌کنم با این شرایط بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این اتفاق بیفتد.     

از عملکرد استقلال در پایان نیم فصل اول رضایت دارید

با وجود اینکه این همه در تیم تغییرات به وجود آمده بود عملکرد اسقلال بد نبود من فکر می‌کنم شما باید ببینید استقلال حتی دو تا از بازیکنانش را به دلیل پارگی رباط از دست داد. به هر حال عملکرد استقلال بد نبوده است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز