خبرگزاری کار ایران

واعظی آشتیانی: مسائل مدیریت ربطی به بازیکنان ندارد/ با احدالناسی مشکلی ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۵۳

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید مربی نباید کنترل از راه دور باشد.

به گزارش ایلنا، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال معتقد است یک مدیری باید به استقلال بیاید که بتواند علاوه بر درآمدزایی خوشفکر و شجاع باشد با وی در خصوص اتفاقات استقلال و همچنین مصاحبه بازیکنان علیه مدیریت به صحبت پرداختیم.

استقلال مقابل ماشین‌سازی شکست تلخی را پذیرا شد در این باره چه صحبتی دارید.

درا بتدا باید بگویم این تیم باید مربی داشته باشد من بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی را ندیدم اما برداشتم این است که مربی باید بالا سر تیم باشد تا تیم را از نزدیک رهبری کند.

 منظورتان این است که علت باخت نبود مربی بود؟

مربی نباید کنترل از راه دور باشد اگر این گونه بود مربیان در خانه می‌نشستند و تیم را هدایت می‌کردند درست است که استراماچونی در حال حاضر مشکلاتی دارد اما به زودی حل خواهد شد.

در خصوص حضور فتح اله زاده در هیات مدیره استقلال چه نظری دارید؟

امیدوارم که ایشان موفق باشد یک مدیری باید به عنوان مدیرعامل به استقلال بیاید که هم کارآمد هم خوش‌فکر و هم شجاع باشد در کنار همه اینها باید مدیر بی‌حاشیه هم باشد زیرا تمام اینها فاکتورهای یک مدیر موفق است.

خیلی‌ها می‌گویند شما با فتح‌اله زاده اختلاف سلیقه دارید؟

من با احدالناسی مشکلی ندارم. مگر اینکه طرف مقابل مشکلی داشته باشد من همیشه حرف حق را می‌زنم هفته گذشته دیدم حق ایشان در حال ضایع شدن است در رادیو از وی دفاع کردم. در حالی اگر مشکل داشتم باید از این موضوع خوشحال می‌شدم. ایشان حتی زنگ زد و تشکر کرد.

هواداران استقلال خواهان برکناری اعضای هیات مدیره هستند؟

در این خصوص من تصمیم‌گیرنده نیستم باید وزارت ورزش پاسخگوی مردم باشد. حتما متر و معیاری داشتند که چنین نفراتی را انتخاب کردند و در این بین شفاف‌سازی خواهد گرفت.

مصاحبه بازیکنان بعد از بازی مقابل پیکان را دیدید؟

مصاحبه خیلی خوبی نبود مسائل مدیریت ربطی به بازیکنان ندارد البته اولین بار نیست که بازیکنان علیه مدیریت مصاحبه می‌کنند. در گذشته هم چنین اتفاقی صورت گرفته بود به نظر من باید مدیر جدید مراقب چنین اتفاقاتی باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز