خبرگزاری کار ایران

باید بیشتر از ضرر مالی به فکر حیثیت فوتبال ایران باشیم/ تمامی هدفمان حفظ گل‌گهر در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۱۰

رحمان احمدی در بازگشت دوباره به لیگ برتر با گل گهر سیرجان به توافق دست یافته و امیدوار است با این تیم موفق به کسب مجوز بقا شود.

به گزارش ایلنا، بعد از جدایی از پارس جنوبی جم، دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه های سپاهان و پرسپولیس اینبار در سیرجان بخت خود را در روزهای پایانی فوتبالش دنبال می‌کند و امیدوار است با گل گهر موفق به کسب مجوز بقا در لیگ برتر شود. گفتگوی رحمان‌احمدی سنگربان جدید تیم گل‌گهرسیرجان را در ادامه می‌خوانید:

انگار قبل از پایان نیم‌فصل بالاخره تیم را انتخاب کردی، درست است؟

بله، چند روزی است که با گل‌گهر سیرجان تمرین می‌کنم و تقریباً همه‌چیز تمام شده است و حداقل تا پایان نیم‌فصل در کنار سایر بازیکنان این تیم برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

پیشنهادهای دیگری هم داشتی اما چه شد که گل‌گهر را انتخاب کردی؟

بله، پیشنهادهایی بود اما هیچ‌کدام نتوانست به مرحله نهایی برسد، حتی صحبت‌هایی هم با مسئولان یکی دو تیم داشتم اما کار کردن با آقا مجید برایم راحت‌تر است و قبلاً نیز سابقه همکاری خوبی با هم داشتیم. امیدوارم همچنان بتوانم در رسیدن به اهدافی که آقا مجید دارد به او کمک کنم.

چقدر زود با آقا مجید به توافق رسیدی؟

خب، فرصت چندانی نبود و همانطور که گفتم سابقه کار با همدیگر را داشتیم و خیلی راحت به توافق رسیدیم.

از شرایط گل‌گهر سیرجان هم حتماً اطلاع داری؟

بله، می‌دانم شرایط خوبی نداریم و در بازی‌های گذشته این تیم نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند اما فرصت خوبی برای جبران داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم در نیم‌فصل دوم و بازی‌های باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم.

حفظ گل‌گهر در لیگ برتر با این شرایط امکان‌پذیر است؟

هدف‌مان این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای این کار تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد. به‌نظر در نیم‌فصل کادر فنی تیم را تقویت خواهد کرد و البته مهم‌تر از همه اینکه حمایت هواداران را همچنان داریم و گل‌گهر با هوادارانش می‌تواند خود را همچنان در لیگ برتر حفظ کند.

چند روزی با این تیم تمرین کردی، شرایط تیم را چطور دیدی و آیا حمایت خوبی از طرف مسئولان می‌شود؟

باید بپذیریم که دست آقا مجید زیاد باز نیست و همانطور که گفتم در نیم‌فصل او تیم را تقویت خواهد کرد. فکر می‌کنم با مهره‌هایی که جذب می‌شوند، شرایط این تیم تغییر کند. از نظر حمایت، تیم حمایت خوبی می‌شود و مسئولان در تلاش هستند گل‌گهر کمترین مشکلات را داشته باشد تا بتواند به نتایج مطلوبی برسد.

شرایط خودت چطور است؟ می‌توانی خیلی زود به تیم اضافه شوی؟

در طول این مدت همیشه تمریناتم را داشتم و چند روزی است که با تیم هم تمرین می‌کنم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و قطعاً در روزهای آینده می‌توانم درخدمت تیم باشم.

حتماً از حاشیه‌های تیم ملی هم اطلاع داری؟

بله، تا حدودی پیگیری می‌کنم و به‌نظر این شرایط اصلاً خوب نیست.

تغییرات در کادر فنی تیم ملی در شرایط فعلی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

به‌طور حتم به نفع تیم ملی نخواهد بود. هر کسی که بخواهد در ادامه به تیم ملی بیاید به هر حال زمان می‌برد تا بتواند به‌طور جدی کارش را شروع کند در حالی که ما زمان زیادی نداریم.

مباحث مالی هم که فدراسیون با ویلموتس داشت، خودش حاشیه‌های زیادی درست کرد؟

در مورد مسائل مالی زیاد نمی‌شود محکم حرف زد. طی روزهای اخیر حرف‌های زیادی گفته شده اما به‌نظر من مهم‌تر از ضرر مالی، الان بحث حیثیت فوتبال کشورمان در آسیا و جهان مطرح است. همانطور که خیلی زود و با اولین غفلت اولی آسیا را از دست دادیم، می‌شود جام‌جهانی را هم از دست بدهیم. نباید اجازه دهیم خیلی راحت داشته‌های تیم ملی از بین برود. به هر حال برای کسب هر عنوانی زحمات زیادی کشیده شده و هزینه‌های زیادی هم شده است، پس با یک غفلت و یا هر چیز دیگری که اسمش را می‌گذارید، نباید اجازه بدهیم افتخارات تیم ملی از دست برود. باید بیشتر از ضرر مالی، به فکر حیثیت فوتبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز