خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق استقلال در راه گل‌گهر/ یک انتقال ویژه در زمستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۲۴۱

قعرنشین لیگ برتر برای فرار از سقوط به دنبال جذب ستاره سابق استقلال است که در صورت موفقیت می‌تواند زمستان فوتبال ایران را تحت شعاع این انتقال قرار دهد.

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده با پایان نیم فصل همچنان در قعر جدول حضور دارد و در آستانه سقوطی زودهنگام به لیگ آزادگان قرار دارد. این در حالیست که در اواسط نیم فصل اول آنها با تغییر روی نیمکت خود و برکنار وینکو بگوویچ و حضور مجید جلالی امیدوار به فرار از این شرایط بودند.

سیرجانی‌ها که اکنون در رتبه پانزدهم جدول و با هفت امتیاز قرار دارند، امیدوارند طی 14 بازی باقیمانده، به نتایج لازم برای بقا دست یابند. در این مسیر این تیم در نقل و انتقالات زمستانی حضوری فعال خواهد داشت و گفته می‌شود برای تقویت تیم به دنبال جذب چند ستاره نامدار و تاثیرگذار خواهند بود.

جدیدترین گزینه ای که از او برای حضور در این تیم نام برده می‌شود آیاندا پاتوسی وینگر فصل گذشته استقلال است و گفته می‌شود در این میان مذاکرات مثبتی بین طرفین نیز صورت گرفته است. 

پاتوسی، وینگر بازیساز اهل آفریقای جنوبی در زمستان فصل گذشته به استقلال پیوسته بود و با گلزنی و گلسازی خود از ستاره‌های محبوب این تیم لقب گرفت اما در پایان فصل با جدایی وینفرد شفر و پیشنهاد مالی جذاب از سوی بن یاس امارات، از جمع آبی‌پوشان جدا شد و راهی لیگ این کشور شد. اکنون باید دید گل گهری‌ها قادر خواهند بود با این ستاره تاثیرگذار به توافق نهایی دست یافته و به نتیجه مطلوب دست یابند یا خیر.

این در شرایطی است که در حال حاضر علاوه بر رحمان احمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و سپاهان که اکنون در 37 سالگی با این تیم به توافق دست یافته، ۳، ۲ بازیکن خارجی هم در تمرینات گل‌گهر حضور دارند تا پس از انجام تست‌های فنی تایید مجید جلالی، با باشگاه گل‌گهر قرارداد امضا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز