خبرگزاری کار ایران

از حرف مدیرعامل سپاهان تعجب می‌کنم

خلیل‌زاده: به بازیکنان گفتم اهل دروغ وکلک نیستم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۱۲۵

رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص مسائل جاری این باشگاه صحبت های ذیل را انجام داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال معتقد است حق ا ستقلال در بازی مقابل ماشین‌سازی باخت نبود و داور می‌توانست یک پنالتی به سود استقلال بگیرد با وی در خصوص اتفاقات رختکن و همچنین اظهارنظر مدیرعامل سپاهان و لغو این بازی به صحبت پرداختیم.

استقلال مقابل ماشین‌سازی شکست خورد نظر شما در این باره چیست؟

استقلال بازی قشنگی را انجام داد حق استقلال در این بازی باخت نبود یک پنالتی برای تیم گرفته نشد و ما از عملکرد تیم در این بازی راضی هستیم.

اما بعد از بازی در رختکن تیم اتفاقاتی افتاده است؟

مساله آنقدرها هم بزرگ نبود و ما بلافاصله بعد از بازی مشکل را حل کردیم و مطمئن باشید دیگر چنین اتفاقاتی در استقلال رخ نخواهد داد.

مشکل بلبلی به کجا رسید؟

محمد بلبلی مشکل انضباطی حل شده و از اول دیماه می‌تواند برای ما به میدان برود.

مدیرعامل سپاهان در مصاحبه‌ای نسبت به لغو بازی مقابل استقلال واکنش تندی داشته و حتی مدعی شده ظاهرا باید در زمانی که استقلال آماده است این بازی برگزار شود.

از این حرف‌ها تعجب می‌کنم فکر می‌کنم آنها نامه زدند و خواستند این بازی به تعویق بیفتد پس دیگر الان موضع گرفتن چه معنی‌‌ای دارد در ثانی ما از لحاظ فنی آماده بودیم که این بازی برگزار شود اگر آنها چهار، پنج گل زده‌اند ما هم مقابل همین تیم با اختلاف گل بالا پیروز شدیم.

ظاهرا جلسه‌ای را هم با بازیکنان برگزار کردید؟

درست است با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کردیم و به آنها قول دادیم مشکلات مالی را هر چه زودتر حل کنیم من به آنها گفتم من اهل دروغ و کلک نیستم و هر حرفی بزنم تلاش می‌کنم آن را انجام بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز