خبرگزاری کار ایران

حمودی: شهرخودرو هیچ موقعیتی نداشت/ داور با ما بی‌رحم بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۰۸۲

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: نمی‌خواهیم آخر فصل تیم اخلاق شویم، چرا باید اشتباهات داوری را تحمل کنیم؟

به گزارش ایلنا، علی حمودی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم شهرخودرو هیچ موقعیتی نداشت و فکر می‌کنم داور برای ما بی‌رحم بود. همین اتفاقی که برای شهرخودرو پیش آمد در نیمه اول برای ما پیش آمد، اما داور سوت پایان بازی را زد.

وی ادامه داد: قبل از اینکه ضربه کرنر زده شود داور باید سوت پایان بازی را بدون ترس و همچون داوران خارجی به صدا در می‌آورد. چرا ما هر هفته چوب داوری را می‌خوریم؟ فرکی در شرایطی وارد زمین شد که فکر می‌کرد بازی تمام شده است. داور باید شرایط را درک کند و ببینید چه کسی وارد زمین شده است. هیچ مربی در طول بازی ‌ام ندیدم که همچون فرکی تاکید داشته باشد که بازیکنان کاری به داور نداشته باشند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: داور مستقیم کارت قرمز نشان داد، اما فرکی فکر می‌کرد بازی تمام شده و قصد داشت بازیکنان را راهی رختکن کند. این داور می‌تواند در ورزشگاه آزادی هم این کار را بکند؟ ما نمی‌خواهیم آخر فصل تیم اخلاق شویم. چرا باید اشتباهات داوری را تحمل کنیم؟ داوران در بازی‌های ما اشتباه می‌کنند، ما هم اعتراضی نمی‌کنیم و آخر فصل می‌گویند پیکان تیم خوبی است و باید به عنوان تیم اخلاق انتخاب شود. در این بازی داور عامل شکست ما بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز