خبرگزاری کار ایران

صادقی: کار کردن با بازیکنان جوان را دوست دارم/ چند بازیکن ما در تست قبول شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۰۵۰

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دوست داشتم با بازیکنان جوان کار کنم که در دو سه سال آینده به سایپا و فوتبال ایران کمک کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی پس از پیروزی 3 بر یک سایپا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها که فشار زیادی روی ما بود بردیم و امیدوارم این روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهیم. در تعطیلات نیم فصل هستیم و فرصت داریم تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترمیم کنیم. سه چهار بازیکن به تیم ما اضافه می‌شوند. خوشحالم که یک تیم جوان دارم که 10 بازیکن آن در 50 نفر نهایی تیم امید هستند.

صادقی ادامه داد: وقتی شروع کردم خیلی از مدیران و مربیان فوتبال ما گفتند این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نکن، ریسک بزرگی است و ممکن است محو بشوی، اما من به کارم اعتقاد داشتم و گفتم باید بتوانم بازیکن‌سازی کنم و این روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم ادامه می‌دهم. امروز این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنم و اگر باشگاه هم راضی باشد بعدا ارقام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گویم. ما ارزان‌ترین تیم لیگ برتر هستیم. حتی از یک تیم لیگ یکی هم هزینه کمتری داشتیم. کل تیم ما شاید فقط به اندازه یک بازیکن تیم‌های دیگر باشد.

سرمربی سایپا افزود: چند بازیکن ما در تست قبول شدند و الان در تیم ملی المپیک بازی می‌کنند. من هم می‌توانستم بازیکنان مطرح با ارقام بالا بگیرم و پایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی پایم بیندازم و نتیجه بگیرم، اما تصمیم گرفتم با بازیکنان جوان کار کنم که در دو سه سال آینده به سایپا و فوتبال ایران کمک کنند.

وی ادامه داد: به تیم‌مان خیلی امیدوار هستم. جایگاه‌مان باید بالاتر از این باشد. اگر اشتباهات داوری نبود می‌توانستیم 4 پله بالاتر از اینجایی که هستیم قرار بگیریم، البته خودمان هم اشتباهات زیادی داشتیم، اما به هر حال خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر امروز برنده شدیم و فشارها کمتر شد.

صادقی در مورد دروازه‌بان تیمش حامد فلاح‌زاده عنوان کرد: به نظر من حامد خیلی زود از لحاظ فکری ریکاوری شد. او تمرینات خوبی انجام داد. من نگران بودم که نتواند به ما کمک کند، اما با تمرینات خوبی که داشت، به موقع رسید. این اشتباهات ممکن است برای هر کسی رخ بدهد. من وقتی دیدم سرحال است و انگیزه دارد به او فرصت دادم  امروز هم عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز