خبرگزاری کار ایران

آمار فوق‌العاده خط آتش استقلال در لیگ نوزدهم؛

بیشترین بازدهی گلزنی در اختیار دیاباته

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۲۷

دیاباته در 815 دقیقه در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته و در این 815 دقیقه، 8 گل برای آبی‌پوشان پایتخت به ثمر رسانده است.

به گزارش ایلنا،استقلال تهران با درخشش شیخ دیاباته و مهدی قائدی دو مهاجم این فصل خود که مجموعا 16 گل برای آبی‌پوشان پایتخت در لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند، با زدن 33 گل بهترین خط حمله‌ی لیگ نوزدهم را در اختیار دارد. آبی‌های تهرانی در حالی 33 گل در این فصل زده‌اند که نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌‌های آن‌ها در این زمینه، 12 گل کمتر در لیگ نوزدهم زده‌اند.

به بهانه درخشش خط آتش استقلال، در این گزارش بررسی کرده‌ایم کدام بازیکنان بهترین عملکرد در گلزنی را با توجه به مدت زمان بازی خود در لیگ نوزدهم داشته‌اند.

بیشترین بازدهی برای دیاباته

شیخ دیاباته برای لیگ نوزدهم توسط آندره‌آ استراماچونی به استقلال آورده شد. از همان روزی که وی به جمع استقلالی‌ها پیوست، هواداران استقلال از او توقع درخشش در لیگ نوزدهم را داشتند. دیاباته هم انتطارات را برآورده کرده و گل‌های حساسی برای استقلال در لیگ زده است. مهاجم اهل کشور مالی استقلال در حال حاضر با 8 گل زده مشترکا با دو مهاجم دیگر در جدول گلزنان لیگ در رده‌ی دوم قرار دارد. دیاباته همچنین بیشترین بازدهی را در لیگ نوزدهم داشته است. او 815دقیقه در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته و در این 815 دقیقه، 8 گل برای آبی‌پوشان پایتخت به ثمر رسانده است. به طور میانگین هر گل زده دیاباته برای استقلال در این فصل کمتر از 104 دقیقه زمان برده است تا او بیشترین بازدهی را در بین گلزنان لیگ نوزدهم داشته باشد. دیاباته مجموعا 10 گل و پاس گل در لیگ نوزدهم برای استقلال داشته تا بتوان گفت این مهاجم آفریقایی به طور میانگین کمتر از 81 دقیقه زمان لازم داشته تا روی گل زدن استقلال تاثیر داشته باشد.

آل‌کثیر در جمع استقلالی‌‌ها

عیسی آل‌کثیر با درخششی که در صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم داشته، بیش از 50 درصد گل‌های شاگردان اسکوچیچ در لیگ برتر را به ثمر رسانده است. آل‌کثیر هم مانند دیاباته در این فصل 7 گل در لیگ برتر زده. البته به طور میانگین زدن هر گل آل‌کثیر در لیگ برتر، بیشتر از دیاباته زمان برده است. مهاجم گلزن آبادانی‌ها در 784 دقیقه 7 گل به ثمر رسانده که به طور میانگین در هر 112 دقیقه یک گل می‌شود. آل‌کثیر بعد از دیاباته بیشترین بازدهی را از نظر مدت زمان بازی و گلزنی در لیگ نوزدهم دارد. درخشش آل‌کثیر در این فصل سبب شد تا صنعت نفت آبادان در جمع مدعیان لیگ برتر قرار بگیرد.

آقای گل لیگ بعد از دیاباته

مهدی قائدی در لیگ نوزدهم بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. قائدی که با 8 گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است، در جدول پاسورها هم در رده‌ی اول قرار گرفته تا بتوان او را تاثیرگذارترین بازیکن لیگ نوزدهم تا اینجای فصل دانست. بعد از دیاباته و آل‌کثیر، قائدی بهترین عملکرد را نسبت به مدت زمان بازی و گلزنی در لیگ نوزدهم دارد. مهاجم بوشهری استقلالی‌‌ها در 1081دقیقه 8 گل زده است تا برای هر گل زده‌اش به طور میانگین کمتر از 124 دقیقه زمان لازم داشته باشد. قائدی مجموعا 13 گل و پاس گل برای استقلال در لیگ نوزدهم داشته تا بتوان گفت که این مهاجم جوان به طور میانگین کمتر از 77 دقیقه زمان لازم داشته تا روی گل زدن استقلال تاثیر داشته باشد.

دیاباته، آل‌کثیر و قائدی در حالی بهترین بازده را در لیگ نوزدهم داشته‌اند که کی‌روش استنلی و لوسیانو پریرا که فصل گذشته مشترکا آقای گل لیگ برتر شده‌اند، در لیگ نوزدهم انتظارات را برآورده نکرده‌اند. پریرا 1250 دقیقه در لیگ نوزدهم به میدان رفته و فقط یک گل برای فولاد زده است. کی‌روش استنلی هم در 947 دقیقه، 3 گل برای سپاهان زده تا طور میانگین برای هر گل زده‌اش بیش از 300 دقیقه بازی کرده باشد.

مهدی ترابی بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ نوزدهم با 7 گل زده در 1328 دقیقه به طور میانگین کمتر از 207 دقیقه زمان لازم داشته تا یک گل برای سرخپوشان پایتخت بزند. علی علیپور هم که بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است، 1247 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و 4 گل هم زده است که به طور میانگین هر گل زده‌ی او کمتر از 312 دقیقه زمان برده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز