خبرگزاری کار ایران

آقایی: با همین روحیه به مصاف استقلال می‌رویم/ برای دعوت به تیم ملی همیشه نگاه رنگی وجود داشته است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۹۱

مدافع چپ سپاهان در مورد عملکرد تیمش در بازی با شاهین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید آقایی مدافع چپ تیم سپاهان یکی از بهترین های تیمش در برد 5 بر صفر این تیم برابر شاهین بوشهر بود. او بعد از این بازی گفت:« بازی خوبی بود وخوشبختانه  توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.»

او افزود:«تیم ما خیلی خوب بازی کرد همراه بازی خوب برد پرگل را به دست بیاوریم. با همین روحیه به تهران می رویم تا بازی جام حذفی را ببریم و مدعی قهرمانی در جام حذفی باشیم.»

او در ارتباط با شرایطش در تیم سپاهان گفت:«من در حال حاضر پیراهن سپاهان را می پوشم و تا آخر فصل با این تیم  قرارداد دارم. تا حالا هم بحث تمدید نبوده است. با این حال با تمام وجود برای تیمم بازی می کنم چون در حال حاضر موفقیت تیم اهمیت دارد.»

او افزود:« امسال کمی بدشانس بودم و بعضی پاس هایم گل نشد. یک هفته محروم و چهار هفته مصدوم بودم. انشالله که بتوانم نیم فصل دوم بهتر از این باشم.»

آقایی در پاسخ به این سوال که  آیا اگر در تیم های پایتخت بود به تیم ملی دعوت می شد گفت:« اینکه اگر در تیم های پایتخت بودم دعوت می شدم به تیم ملی همیشه نگاه رنگی بوده و امیدوارم از این به بعد نباشد. امیدوارم مربی بعدی همه تیم ها را یکسان نگاه کند. سپاهان تیم بزرگی است و من به حضور در این تیم افتخار می کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز