خبرگزاری کار ایران

کریمیان: مشکلات داوری ما را اذیت می‌کند/ بازیکن ما یک تکل ساده رفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۹۰

مربی شاهین عقیده دارد تصمیم اشتباه داور در ابتدای مسابقه در شکست این تیم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا، مهرداد کریمیان پس از دیدار تیم های سپاهان و شاهین بوشهر درباره داوری دیدار و اخراج زودهنگام بازیکن خودی گفت: مشکلات داوری در هر دیداری بیشتر می‌شود و ما را اذیت می‌کند. صحنه‌ای در همین دیدار ما برابر سپاهان اتفاق افتاد که اگر 10 بار هم اتفاق بیفتد امکان ندارد کارشناسی بیاید و آن را با کارت قرمز جریمه کند. ولی متاسفانه وقتی اوائل بازی و نتیجه آن صفر صفر است داور می آید و بازیکن ما را اخراج می کند مشخصاً مشکلاتی برای ما جلوی تیمی مانند سپاهان ایجاد می کند.

او در این باره ادامه داد: ما هر هفته راجع به مسائل داوری هیچگاه صحبت نمی کردیم اما این صحنه را هر چند بار نشان دهید هر تعداد کارشناس داوری هم که بیایند آن را اخراج اعلام نمی کنند. برخورد خاصی نبود. نهایتا می توان یک کارت زرد به بازیکن داد. شما ببینید هر دو پای بازیکن ما روی زمین است و یک تکل معمولی زد و وقتی در دیدار برابر تیمی مانند سپاهان از همان ابتدای بازی ده نفره شوید مشخص است چه پیش می آید.

مربی شاهینی ها در پایان گفت: به هرحال حرف خاصی جز داوری نداریم که گویا باید همچنان آن را بگوییم تا شاید ترتیب اثری داده شود چون تاکنون کسی در این باره اظهارنظر نکرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز