خبرگزاری کار ایران

کریمی: بدون هیچ رزومه‌ای آمدند و معروف شدند/ استقلال را نابود کردند و حالا به دنبال جذب فالوور هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۸۹

هافبک استقلال با اشاره به یکی از مسئولان سابق باشگاه حرف های جالبی بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی با انتقاد از عملکرد معاون سابق استقلال و در شرایطی که سعی می کرد نامی از وی نبرد، مدعی شد که او باعث نابودی تیم طی چند وقت اخیر شده. هافبک استقلال درباره نتیجه بازی و شکست این تیم گفت: مستحق شکست نبودیم و روزی که باید با نتیجه قابل توجهی برنده می شدیم باختیم. دو صحنه ضدحمله کردند و ما اشتباه کردیم و گل خوردیم. بدشانس بودیم اما از بازی بگذریم درباره این اتفاقات این روزها صحبت کنیم. مدیریت وقت استقلال وقتی که می خواستند قرارداد ببندد و پز می دادند این قرارداد را چطور بستند. سعی می‌کردند استقلال را نابود کنند.

کریمی در واکنش به اینکه آیا منظور او علی خطیر است گفت: اسمی از کسی نمی برم و سعی کردند استقلال را نابود کنند. سعی کردند تفرقه بین بازیکنان کنند. الان هم ول کن نیستند و دنبال جمع کردن فالوور هستند. بابا ول کن دیگر! بدون هیچ رزومه ای آمدند استقلال و تیم را نابود کردند.

وی تهدید خود درباره معاون سابق استقلال را اینچنین ادامه داد و گفت: اولین روزی که این آقا به استقلال بازگردد من نیستم و مطمئنا بقیه بازیکنان هم نیستند. هیچ کاری مثبتی در تیم نکردند. از زمانی که آقای خلیل زاده آمدند خیلی در تلاش هستند. علیرغم مشکلاتی که داشتند این مسوولیت را قبول کردند و مشکل کادرفنی و بازیکنان را حل کنند و امیدوارم بتوانند این کار را انجام دهند.

کریمی در ادامه از هواداران تیم خواست تا حمایت بیشتری برای موفقیت تیم داشته باشند: بازی های قبلی را بردیم و همه خوشحال بودند اما امروز که باختیم خیلی مهم است که هواداران و همه پشت هم باشند. همانطور که در چند ماه اخیر عملکرد خوبی در کیفیت بازی داشتیم باز هم در کنار هم به نتیجه برسیم.

هافبک استقلال درباره بازی حساس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: سعی می کنیم در یکی دو روز آینده به تمرکز خوبی برسیم. این بازی گذشته و دیگر به آن فکر نمی کنم و بازی سپاهان برای ما مهم است. یک چیزی به هواداران بگویم که ما هستیم و آنها و نیاز به حمایت بیشتر آنها داریم.

کریمی درباره اینکه حضور سرمربی و استراماچونی می توانست نقش مهمی در بازی با سپاهان برای آنها داشته باشد گفت: شک نکنید که حضور سرمربی خیلی مهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز