خبرگزاری کار ایران

همدانی: استقلال همه جوره از پرسپولیس عقب است/ تورنمنت کافا در این مقطع برای تیم ملی مفید بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۸۷

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم با تغییرات کادرفنی از رقیب خود عقب افتاده است و باید برای جبران مافات هرچه زودتر تلاش کند.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص حضور نکونام روی نیمکت این تیم گفت: خدا را شکر استقلال از بلاتکلیفی خارج شد و سر استقلال زمان زیادی نداشت و باید هر چه سریع‌تر تا تشنج بین هواداران بیشتر نشده است مربی‌اش را انتخاب می‌کرد و ادامه دار شدن این روند مشکل ساز می‌شد. هنوز هم در حال حاضر استقلال همه جوره از تیم پرسپولیس عقب است. از لحاظ مدیریت، از لحاظ کادرفنی و از لحاظ بازیکنان عقب است. خدا را شکر سرمربی انتخاب شد و باید هرچه زودتر کار برای فصل جدید آغاز شود.

وی افزود: قطعاً حضور جواد نکونام موثر است. او در این شرایط بهترین گزینه ممکن بود و امیدوارم در استقلال موفق باشد. او کارنامه خوبی در مربیگری دارد و پتانسیل موفقیت در استقلال را هم دارد. باشگاه باید در نقل و انتقالات هم با برنامه جلو برود و هم ستاره های تیم حفظ شوند و هم مطابق با نیازهای کادرفنی تیم تقویت شود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و انتقاداتی که به کیفیت آن می‌شود، گفت: اگرچه کیفیت تورنمنت و حریفان ایران شاید مطلوب نبود ولی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی اهدافی در این تورنمنت دنبال می‌کردند که به نظرم به آن رسیدند. ایجاد نظم و هماهنگی و آشنایی با سبک بازی جدید تیم ملی در کنار تمرین گلزنی از مواردی بود که در این تورنمنت دنبالش بودیم و از این جهت می‌تواند برای تیم ملی ما مفید باشد. 

وی افزود: بازی پایانی مقابل ازبکستان هم یک بازی سنگین و جاندار بود و از همان جنس بازی‌هایی بود که ما دنبالش بودیم و می‌خواستیم. ازبکستان توانست تیم ما را به چالش بکشد و بازی‌های از این دست برای تیم ملی در آستانه جام جهانی خیلی مفید است. در کل فکر می‌کنم تورنمنت کافا برای ما خالی از فایده نبود. 

وی ادامه داد: من هم اعتقاد دارم تیم ملی باید با تیم های بزرگ بازی کند، ولی کم‌کم این اتفاق می‌افتد. زمان داریم و باید پله به پله پیش برویم. درست است که زمان زیادی هم تا مسابقات جام ملت‌ها نمانده است، اما زمینه برگزاری بازی بزرگ دوستانه باید فراهم شود و بعد از آن بازی‌های بزرگ را انجام بدهیم. اگر بازیکنان به هم نزدیک نباشند و اگر همدلی در تیم نباشد فردا روزی در بازی بزرگ در زمین به مشکل می‌خورند.

همدانی در مورد شانس تیم ملی برای موفقیت در جام ملت‌ها توضیح داد: تعارف نداریم. واقعا کار خیلی سخت است. تیم‌های آسیایی دیگر تیم های ۱۰-۱۵ سال قبل و یا حتی تیم ۵ سال قبل هم نیستند. عربستان، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا متحول شده‌اند. در جام جهانی دیدیم چه عملکرد قابل قبولی داشتند. کارمان واقعا سخت است. فقط امیدوارم نتیجی حاصل شود که دل مردم شاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز