خبرگزاری کار ایران

غلامپور: امروز داور با ما مهربان نبود/ مشکلات استقلال به مدیریت قبلی برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۸۲

مربی استقلال در مورد شکست تیمش در دیدار با ماشین سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور بعد از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: بازیکنان در شرایطی سخت، نمایش خوبی ارائه کردند. امروز داور با ما مهربان نبود و حریف دو موقعیت داشت. داور می‌توانست پنالتی حریف را اعلام نکند. در غیبت سرمربی استقلال، بازیکنان در ۳ دیدار اخیر زحمت کشیدند. از آقایان دانشیار و مصطفوی تشکر می کنم که در روزهای بی‌کسی استقلال را تنها نگذاشتند. از این پس، وضعیت تیم مربوط به باشگاه است.

مربی دروازه‌بان های استقلال درباره مشکلات استراماچونی یادآور شد: این مشکلات به مدیریت قبلی باز می‌گردد. باید اقداماتی انجام می‌شد که مربی از تیم نرود. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مربی می‌رود.

وی درباره کش مکش استقلال و استراماچونی اظهار کرد: درباره رفت و برگشت استراماچونی باید آقای خلیل زاده صحبت کنند. مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی انجام داد.

غلامپور درباره زمان بازگشت استراماچونی به ایران گفت: نمی دانم او به تهران باز می گردد یا نه و باید آقای خلیل زاده پاسخ دهد. ما تا این لحظه می‌دانیم که دوشنبه باید برابر سپاهان بازی کنیم. بیشتر از این اطلاعی ندارم و بازیکنان برای بازی آماده هستند.

وی درباره دعوت از بازیکنان تیمش به تیم ملی امید و بازی با سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: اگر بازیکنان به تیم ملی امید نروند، محروم می‌شوند و ما آنها را در اختیار تیم امید می گذاریم. از ابتدا گفته بودند که بازیکنان امید به تیم ملی می روند و بازی جام حذفی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز