خبرگزاری کار ایران

کریستیچوویچ: فدراسیون داورهای پر اشتباه را محروم کند/ سپاهان فوق العاده ظاهر شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۶۰

سرمربی شاهین از شکست پر گل برابر سپاهان و تفاوت کیفیت دو تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری بعد از شکست ۵ بر صفر تیمش برابر سپاهان اظهار کرد:‌ سخت است که بخواهم درباره بازی صحبت کنم. باید به آقای قلعه‌نویی تبریک بگویم. بعد از تمام شدن بازی صحنه‌ای که بازیکن ما اخراج شد را دیدیم. شاید کارت زرد داشت و اصلا کارت قرمز نداشت. این مشکل فدراسیون است. ناراحتم که به عنوان یک خارجی این حرف‌ها را می‌زنم ولی برابر استقلال برای ما دو پنالتی نگرفتند. در یک بازی خانگی بازیکن با دو ضرب توپ را زده است اما داور ندیده است. بعد از دو روز به من گفتند معذرت می‌خواهیم، ما ندیدیم.

او ادامه داد: سپاهان امروز عالی بازی کرد. ارسال‌های از جناحین خوبی انجام دادند. با یک بازیکن کمتر نتوانستیم شانسی خلق کنیم. برای سپاهان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ما یک باشگاه کوچکیم ولی واقعا از فدراسیون تقاضا می‌کنم که داور کارش را انجام دهد و حقوق دریافت کند. از فدراسیون می‌خواهم داورهایی که خوب نیستند را محروم یا جریمه کند. برای باشگاهی مثل ما این قضیه ضرر دارد. باز هم به سپاهان تبریک می‌گویم. وقتی ۴ بر صفر جلو بودند برای گل پنجم می‌جنگیدند.

سرمربی شاهین اضافه کرد: امروز بازی آخر ما در نیم فصل اول بود. ما قطعا در تیم تغییر داریم. از وقتی به این‌جا آمدم چهار بازی خارج از خانه و دو بازی داخل خانه داشتیم. با سپاهان، استقلال و تراکتور خارج از خانه بازی کردیم. ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که در لیگ بمانیم و ان‌شاءالله این اتفاق میفتد. ما مشکلات زیادی داریم ولی اگر از مدیریت باشگاه تا بازیکنان در کنار هم باشیم کارهای زیادی می‌توانیم بکنیم. در چند مسابقه آخر، بازی‌های خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه داورها به ما ضرر زدند. با یک قاضی عادل امتیازهای بیشتری می‌گرفتیم ولی متاسفانه الان قاضی عادل نداریم.

 او در پاسخ به این پرسش که اگر بازیکنش اخراج نمی‌شد می‌توانستند بازی را با نتیجه‌ دیگری به پایان برسانند یا خیر اظهار کرد: من این حرف را نزدم. سپاهان خیلی بهتر از ما بود. اگر همه بازیکنان ما هم بودند سپاهان بازی را می‌برد ولی سوال این است که آیا آن صحنه کارت قرمز داشت یا نه؟ در صحنه آهسته دیدیم که بازیکن ما از بین دو پای بازیکن حریف رد شد. سپاهان تیم خیلی بهتری بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز