خبرگزاری کار ایران

الهامی: تلاش می‌کنیم تا تراکتور واقعی را در لیگ نشان دهیم/ کمترین سهم را در این برد داشتم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۵۸

مربی تراکتور در مورد شرایط تیمش و برتری مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی بعد از پیروزی تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری گفت: می‌دانستیم نفت مسجد سلیمان ساختار دفاعی خوبی دارد و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جانانه بازی کردند. از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که ۹۰ دقیقه ما را حمایت کردند. من کمترین سهم را در این برد داشتم اما مستحق این برد بودیم چون یک موقعیت هم به حریف ندادیم. فقط روی یک ضربه کرنر تمرکز ما بهم خورد.

مربی تراکتور یادآور شد: می‌دانم روزهای سخت زودتر از چیزی که فکر می‌کنیم، فرا می‌رسد. باید هر چه زودتر تیم خودمان را آماده کنیم تا تراکتور واقعی و مدنظر همگان ظاهر شود.

وی درباره عملکرد نه چندان خوب تیمش در نیمه نخست اظهار کرد: در نیمه اول با بازی تحت فشار نفت مسجد سلیمان مواجه شدیم. جدول و بازی‌های گذشته نشان از کیفیت بالای نفت مسجد سلیمان بود.

مربی تراکتور درباره استفاده از بازیکنان خارجی در تیمش گفت: هنگام استفاده از بازیکنان توجهی به ملیت بازیکنان ندارم. سعی می‌کنیم تاکتیکی کار کنیم و در ادامه فصل از قابلیت های فردی بازیکنانی مانند مازولا استفاده کنیم. یک مقدار از حیث ارتباط کلامی مشکل دارم و این موضوع برای من سخت شده است اما این بازیکنان خیلی زحمت می‌کشند. در هتل به مازولا گفتم که در آینده این بازیکنان خیلی به ما کمک خواهند کرد.  

الهامی درباره اینکه چرا امروز مسعود شجاعی کاپیتان تیمش نبود و دژاگه به عنوان کپیتان وارد زمین شد، تاکید کرد: همه جا دعوا است که چه کسی بازوبند را به دستش ببندد اما در تیم ما سر نبستن بازوبند دعوا است. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. تیم از نظر اتحاد تیمی به یک وفاق رسیده است. این موضوع دوستی بازیکنان را نشان می‌دهد. شجاعی خواست که دژاگه کاپیتان شود و گفت دوست دارم تو بازوبند را ببندی.

او در واکنش به اینکه آیا این موضوع نشان از بی‌تعصب بودن بازیکن دارد، گفت: مسعود شجاعی یکی از باتعصب‌ترین بازیکنان نسبت به تراکتور است. کسی که نزدیک به ۹۰ بازی انجام داده است، باتعصب است. وقتی در بازی قبل گل زدیم، شجاعی روی سکوها اشک ریخت. او بازیکن باتعصبی است.

مربی تراکتور درباره برنامه تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: هفت، هشت روز دیگر بازی داریم. الان در قید بحث نقل و انتقالات نیستیم. اول باید بررسی کنیم و ببینیم که چه کسی می‌تواند به ما کمک کند. آیا نیاز به بازیکنی ایرانی داریم یا خیر. من صادقانه می‌گویم که از تمام بازیکنام راضی هستم. با احترام به همه تیم‌ها می گویم که تراکتور پرمهره‌ترین تیم ایران است. با دو تعویض، دو تاکتیک را عوض کردیم.

الهامی خاطرنشان کرد: ما اولین تیمی هستیم که از فولاد و نفت مسجد سلیمان ۶ امتیاز می‌گیریم. باید از نظر تاکتیکی بهبود پیدا کنیم و در ادامه نتایج بهتری را هم به دست بیاوریم. اگر امروز روی ضد حملات دقت می‌کردیم، می‌توانستیم صاحب موقعیت‌های بهتری شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز