خبرگزاری کار ایران

جم رتبه: مقابل پرسپولیس خوب کار کردیم ولی مقابل تیم داوری نتوانستیم/ خواهان عدالت هستیم و توقع زیادی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۳۶

مربی پارس جم عقیده دارد اشتباهات داور مسابقه باعث شکست تیمش مقابل پرسپولیس شده است.

به گزارش ایلنا، عرفان جم‌رتبه مربی پارس جنوبی جم بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. واقعا از بازیکنان تشکر کردم. دستشان را می‌بوسم که امروز سنگ تمام گذاشتند و بازی منظم و جذابی را ارائه کردیم. ما نتوانستیم در طول هفته روی نکات فنی کار کنیم. فقط روی بحث روانی کار کردیم که امروز هم خوب کار کردند. در مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم اما مقابل تیم داوری نتوانستیم کاری کنیم. در طول بازی تمام راهکارهای حریف را بستیم اما متاسفانه با اخراج بازیکن ما، روند بازی عوض شد.

وی ادامه داد: ما هنوز دلیلی برای اخراج مگنو باتیستا پیدا نکردیم. من در دو متری صحنه بودم و دیدم که در صحنه پایانی بازی ما مالک توپ بودیم ولی پرتاب توپ را به حریف دادند و همان توپ تبدیل به گل شد. ما مشکلات زیادی داریم. شاید ما را توبیخ کنند اما ما از این موضوع ناراحت هستیم که داوران امروزه بیشتر به رنگ لباس‌ تیم‌ها اهمیت می‌دهند. خواهش می‌کنم کمیته داوران به این مسائل رسیدگی کند. واقعا ما از داوری لطمه خوردیم. امیدوارم شاهد این قبیل صحنه‌ها نباشیم.

مربی موقت پارس جنوبی  درباره عملکرد داوران بازی گفت: واقعا از دواران توقع نداریم که حتی در صحنه ۵۰-۵۰ به نفع ما بگیرند، بلکه خواهان عدالت هستیم. ما توقع زیادی نداریم.

وی درباره اظهارات یک خبرنگار مبنی بر اینکه اگر فراز کمالوند در این تیم حضور داشت، پارس جنوبی در نیمه نخست شکست می‌خورد تاکید کرد: آقای کمالوند استاد ما هستند. ما شاگرد او هستیم و راه او را در بازی ادامه دادیم. ان‌شاءالله که در هر تیمی حضور دارد، موفق باشد.

جم‌رتبه درباره بازی بعدی تیمش مقابل پیکان نیز اظهار کرد: در بازی با پیکان امیدوارم امتیاز خوبی بگریم و وارد تعطیلات شویم. تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم و با کسب سه امتیاز شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شود.

او درباره تعویض محمد نوری در دقایق پایانی که در ادامه پارس جنوبی گل خورد، گفت: محمد نوری گفت خسته است و به همین دلیل او را بیرون کشیدم. تلاش کردم با یک بازیکن جوان دوندگی تیم را بالا ببرم اما متاسفانه گل خوردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز