خبرگزاری کار ایران

هت‌تریک غیبت استراماچونی

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۹۳

استقلال تهران در اولین مسابقه نیم فصل دوم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی از ماشین سازی تبریز میزبانی می‌کند. 

استقلال تهران برای سومین بازی متوالی در غیبت سرمربی ایتالیایی‌اش امروز باید مسابقه بدهد. آبی پوشان از هفته گذشته با فسخ قرارداد استراماچونی در دو بازی مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که حاصل آن چهار امتیاز و باقی ماندن در صدر جدول رده بندی است. تیم استقلال در غیاب استراماچونی اما با برنامه‌های این سرمربی برای بازی امروز آماده شده و در تلاش است تا با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در رقابت با تیم‌های مدعی در صدر جدول رده بندی حضور داشته باشد. 

آبی پوشان در حالی برای این مسابقه آماده شده‌اند که علی دشتی، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی را به علت مصدومیت همانند دیدار گذشته در اختیار ندارند و شاهین طاهرخانی هم به علت حضور در اردوی تیم امید در این مسابقه شرکت نخواهد کرد. مهدی قائدی با اجازه کادرفنی تیم امید روز گذشته در تمرین استقلال شرکت کرده و برای این بازی مشکلی در همراهی استقلال نخواهد داشت. گفتنی است که رضا آذری هم به علت مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته و به طور حتم در این بازی شرکت نمی‌کند.

استقلال در بازی امروز با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و شیخ دیاباته به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز