خبرگزاری کار ایران

الهامی: به دنبال این هستیم که تراکتور واقعی را شکل دهیم/ کمبود خاصی در تیم احساس نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۸۶

مربی تراکتور در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدرا با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر جدول و نتایجی که نفت در هفته‌های گذشته کسب کرده است، باید بگویم این تیم کادر فنی قوی و ترکیب بسیار منسجمی دارد. پیش‌بینی بازی سختی را می‌کنم. این تیم در نیم‌فصل اول اصلاً نباخته است. البته ما هم تیم خوبی هستیم و شرایط خوبی داریم.

وی در ادامه گفت: پس از بازی با فولاد، به آرامش نسبی رسیده‌ایم و باید از بازیکنان باغیرت تراکتور تشکر کنم ما همه در یک مسیر حرکت می‌کنیم و به دنبال این هستیم که تراکتور واقعی را شکل دهیم. برای رسیدن به هدف موردنظرمان به زمان نیاز داریم. ما تراکتور هستیم و می‌توانیم از سخت‌ترین شرایط عبور کنیم. الان در مرحله گذار هستیم. از تمام آذربایجانی‌ها می‌خواهم به ما کمک کنند و بچه‌های عزیزشان را که به آنها نیاز دارند، همراهی کنند تا فردا امتیازات کامل بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه اعضای این تیم به خاطر شرایط فعلی خود، جایی برای ریسک کردن ندارند، تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان جایگاه خوبی دارد و به تارتار تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی ساخته است. ما هم باید با تمام توان و با حمایت هواداران، سه امتیاز دیگر به داشته‌های خود اضافه و از این مرحله عبور کنیم تا ببینیم در ادامه کار، شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

الهامی با بیان اینکه در بازی قبلی برابر فولاد، فرصت کافی برای کار کردن با تیم نداشته است، خاطرنشان کرد: در چهار پنج روز گذشته روند رو به رشد را در تیم تراکتور احساس می‌کنم و تمام بازیکنانم به دنبال رشد هستند تا تیم خوبی بسازند و پاسخگوی هواداران عزیز تراکتور باشند. آنها با یکدیگر هم‌قسم شده‌اند. روند رو به رشد بچه‌ها از چیزی که فکر می‌کردیم، خیلی جلوتر است، اما برای رسیدن به تراکتور واقعی به زمان نیاز داریم. این خلاء زمانی را فقط مردم باشعور و پرشور آذربایجان تکمیل می‌کنند.

الهامی با تمجید از بازیکنان تراکتور بیان کرد: از بچه‌ها که در روزهای گذشته بیشتر از توان خود در تمرینات زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. فعلاً نمی‌توانم درباره مصدومان تیمم حرف بزنم. نمی‌دانم مصدومان به بازی فردا می‌رسند یا خیر، اما احسان حاج‌صفی محروم است و در کنار ما حضور ندارد. کادر پزشکی ما شبانه‌روز تلاش می‌کند و احتمال دارد که مصدومان به بازی برسند.

وی درباره ادامه کارش در کادر فنی تیم تراکتور اظهار داشت: نمی‌دانم چگونه به این سؤال پاسخ دهم. من بچه آذربایجان بوده و مانند سرباز در خدمت شما هستم. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. چون برای من مهم است که تیم را به آرامش خوبی برسانم تا مردم از من راضی باشند. تمام هم و غم من، سربلندی تراکتور است. شما این را می‌دانید و عملکردم در ابتدای فصل هم صداقتم را نشان می‌دهد. به این فکر نمی‌کنم که چه اتفاقی پس از بازی رخ می‌دهد و اولویت من این است که شما (خبرنگاران) و مردم آذربایجان از من راضی باشید.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تصریح کرد: هر تیمی در نقل‌وانتقالات، فعل و انفعالاتی انجام می‌دهد. تراکتور بهترین بازیکنان لیگ برتر را دارد و بسیاری از رقبا، آرزوی داشتن بازیکنان ما را دارند. برای من افتخار است که با این بچه‌ها کار کنیم، اما به این نتیجه نرسیدیم که بازیکنی را جذب کنیم. من راضی نیستم که بازیکنی از جمع ما جدا شود، مگر اینکه خودش نخواهد کنار ما باشد.

الهامی با بیان اینکه بازیکنان تراکتور، توانا هستند و هیچ تیمی از لحاظ بازیکن، با سرخپوشان تبریز قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: از لحاظ بازیکن، از تمام بازیکنان تیم راضی هستم و در این روزها، کمبود خاصی در تیم احساس نمی‌کنم. با این حال برای پیشرفت تیم، باید فعل و انفعلاتی انجام شود، اما تاکنون به هیچ جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

وی درباره عدم انتخاب سرمربی جدید تراکتور در روزهای گذشته بیان کرد: یک تیم حرفه‌ای به یک کادر فنی قوی نیاز دارد. بازی‌ها این‌قدر به هم نزدیک هستند که تغییر و تحول در این مدت کم، امکان‌پذیر نیست. ما با شهر خودرو و پیکان بازی داریم و باید در 9 روز، در سه مسابقه به میدان برویم. کسانی که قبل از من در مجموعه تیم تراکتور بوده‌اند، به کارشان ادامه می‌دهند و من از بدنساز تیم ماشین‌سازی خواستم که به تراکتور بیاید. اینکه در ادامه راه چه اتفاقی می‌افتد، به خدا بستگی دارد.

مربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان مصدوم این تیم مانند گذشته به ترکیه سفر نمی‌کنند، گفت: تبریز شهر اولین‌هاست و از لحاظ امکانات ورزشی، جزو بهترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. بازیکن مصدوم از صبح تا شب باید در اختیار پزشک باشد و من اعتقاد ندارم که بازیکن برای مداوای مصدومیتش، به خارج از کشور برود. با این موضوع مخالف هستم. بهترین پزشکان را در تبریز داریم و کادر پزشکی ما خیلی خوب و توانمند است. نمی‌توانم درباره بازیکنانی که برای مداوای خود به خارج از کشور رفتند، صحبت کنم.

الهامی درباره اینکه بازیکنان تراکتور در سال‌های گذشته، مورد قبول کادر فنی جدید تیم واقع نشده‌اند، اظهار داشت: در این دو سه هفته از هیچ بابتی نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم و لیگ برتر برای ما از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده است. مهم این است که در این سه مسابقه، سربلند شویم و به سرمنزل مقصود برسیم. این مهمترین اتفاق است و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، نزد هواداران و رسانه‌ها سربلند باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز