خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانم به کسی بگویم مثل من در ذوب آهن بماند

حدادی‌فر: امیدوارم مسئولان باشگاه در خصوص منصوریان تصمیم اشتباه نگیرند/ وقتی پول نباشد همین می‌شود که می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۴۴

کاپیتان ذوب آهن از مشکلات و شرایط سخت تیمش صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود و بچه‌ها انگیزه زیادی دارند تا عملکرد خوبی مقابل سایپا داشته باشیم و بتوانیم با یک بازی خوب 3 امتیاز بازی را بگیریم و با برد به تعطیلات نیم فصل برویم.

وی در مورد تقابل با تیم ابراهیم صادقی هم گفت: صادقی از دوستان خوب من است و سال‌ها در لیگ مقابل هم بازی کردیم. از مربیان جوان و با اخلاق فوتبال ماست و تیم خوب و جوانی جمع کرده است. آنها هم تقریباً وضعیتی مشابه ما دارند و جایگاهشان در جدول مورد انتظارشان نیست و به دنبال 3 امتیاز هستند و همین موضوع کار دو تیم را سخت می‌کند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد فشارهایی که این روزها روی منصوریان وجود دارد و جلسه هیات مدیره در مورد وضعیت وی خاطرنشان کرد: من در جایگاه تصمیم‌گیری نیستم ولی این را از طرف خودم و بازیکنان می‌گویم که ما از کار با منصوریان راضی هستیم و دوست داریم در تیم بماند. مدیران باشگاه تا به حال نظر من را نخواسته‌اند ولی خودم همیشه گفتم شرایط خوبی داریم و تیم در حال پیشرفت است و امیدوارم مسئولان باشگاه در خصوص منصوریان تصمیم اشتباهی نگیرند. مربی جدید در این مقطع بیاید حداقل 6-7 هفته طول می‌کشد تا بفهمد چی به چی است و فصل را از دست دادیم. تیم در حال پیشرفت است و با چند خرید و پوشاندن نقاط ضعف در نیم فصل می‌توانیم به روزهای خوب‌مان برگردیم. ما در این هفته‌ها به جز بازی با پرسپولیس همه بازی‌ها خوب بودیم و شایسته پیروزی بودیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه با وجود نیاز ذوب آهن به تقویت و جذب بازیکن، صحبت از جدایی چند مهره کلیدی این تیم مثل اسماعیلی‌فر و مطهری مطرح است هم گفت: فقط این دو نفر نیستند و 3-4 بازیکن دیگر تیم ما هم پیشنهادات خوبی دارند ولی همه این نفرات قرارداد دارند و تصمیم رفتنشان با باشگاه است. امیدوارم حمایت‌های خوبی از سوی مسئولان باشگاه صورت بگیرد تا هم نفرات لازم را جذب کنیم و هم مهره‌های کلیدی در تیم بمانند.

وی در مورد اینکه خودش هم با پیشنهادات خوبی که داشت در ذوب آهن ماند، گفت: من پای عشق و علاقه‌ام ایستادم و منتی سر باشگاه و شخص خاصی ندارم. این تصمیم من بود ولی نمی‌توانم به بازیکنی بگویم تو هم مثل من به پیشنهاداتت جواب رد بده و در ذوب آهن بمان. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد و تصمیماتی که می‌گیرد بر اساس نظر خودش است.

کاپیتان ذوب آهن در پایان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه هم خاطرنشان کرد: این مسائل واقعاً به تیم ضربه زده است. الان نیم فصل شده و به جای 50 درصد تنها 20 درصد گرفته‌ایم. این روی تیم و تمرکز بازیکنان و نتایج تاثیر می‌گذارد. خصوصاً در این شرایط اقتصادی سخت بازیکنان واقعاً تحت فشار هستند و وقتی حمایت صورت نگیرد همین می‌شود و نتایج تیم افت می‌کند. مسئولان در تلاش هستند و قول‌هایی داده‌اند و امیدوارم عملی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز