خبرگزاری کار ایران

خبر بد برای والیبال؛ غفور انتخابی المپیک را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۹۳

پزشک تیم ملی والیبال گفت: امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران و باشگاه لوبه ایتالیا، رقابت‌های انتخابی المپیک را به علت مصدومیت، از دست داد.

به گزارش ایلنا، سیامک افروزی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره مصدومیت امیر غفور گفت: ما از روز اول آسیب دیدگی امیر غفور، با خودش و باشگاهش در ارتباط بودیم. به خصوص در روزهای اخیر، با باشگاه لوبه به صورت تنگاتنگی در ارتباط بودیم. آن‌ها مدارک غفور را طی یک همکاری صمیمانه برای ما ارسال می‌کردند. امیر غفور پیش‌تر دچار یک التهاب بود ولی قبل از رفتن به مسابقات باشگاه‌های جهان با تیم لوبه، گویا در لیگ ایتالیا و بازی مقابل تیم ویبو والنتیا، دچار مصدومیت می‌شود. او با یک ترک روی مهره L5 کمرش روبه‌رو شده است. اسم آسیب دیدگی او اسپوندیلو لیسیس است.

او افزود: به هرحال در ایتالیا چندین بار از غفور MRI و تصویربرداری انجام شده است و دو سه نفر از بهترین پرفسورهای ایتالیا هم او را دیده‌اند و با توجه به مدارک ارسالی از سوی باشگاه لوبه، تقریبا نظرات مشترک است و حدود ۴ الی ۶ هفته نیاز است تا غفور استراحت کند. استراحتی که طی آن، غفور فعالیتی نداشته باشد و بعد از آن باید به تدریج تمرینات والیبال خود را شروع کند. با توجه به شرایط موجود، غفور انتخابی المپیک را از دست داده است.

پزشک تیم ملی والیبال ادامه داد: ما منتظر بازگشت غفور به ایران هستیم تا شرایطش را از نزدیک ببینیم و یک سری معاینات را هم انجام دهیم تا بتوانیم دقیق‌تر درباره‌اش صحبت کنیم. او قرار است فردا (پنج‌شنبه) به ایران بیاید.

افروزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت غفور یک مصدومیت کهنه است، گفت: من روز گذشته با مدیر تیم لوبه در خصوص غفور صحبت کردم. او گفت که تا قبل از بازی با تیم ویبو والنتیا که ۲۴ روز پیش (یکشنبه ۳ آذر) بود، آسیب دیدگی غفور تنها یک التهاب بود. این ترک طبق گفته یک پروفسور در بلونیا، حدود ۲۲ الی ۲۴ روز پیش در لیگ ایتالیا اتفاق افتاده و به عبارت بهتر، این ترک مصدومیت قدیمی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز