خبرگزاری کار ایران

مراد مرادی در گفتگو با ایلنا:

هیچ مشکلی برای میزبانی پرسپولیس نداریم/ اجازه نمی‌دهیم پارس سرنوشتی مشابه تیم نفت پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۸۲

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با درایت و مدیریتی که اعضای کادر تیم پارس‌ جنوبی‌ دارند هرگز اجازه نخواهند داد که این تیم سرنوشتی مشابه تیم نفت پیدا کند.

مراد مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم پارس‌جنوبی‌جم اظهار داشت: شرایط تیم پارس‌جم بسیار عالی است و تمامی بازیکنان هم به طور منظم درحال انجام تمریناتشان هستند تا خودشان را برای بازی بسیار زیبا، مهم تماشاگرپسند مقابل پرسپولیس آماده کنند امیدوارم که بتوانند با عملکرد خوب و کسب نتیجه مطلوب دل مردم خون‌گرم شهرستان جم را شاد کنند.

وی درخصوص گزینه‌های مطرح شده برای سرمربی تیم پارس‌جم گفت: بعد استعفای آقای کمالوند که جا دارد از ایشان برای تمامی زحمات و دلسوزی‌هایشان به این خاطر که در بدترین شرایط پای تیم ایستادند و مدیریت آن را به عهده گرفتند نهایت تشکر را داشته باشم. خوشبختانه تیم پارس از نظر فنی مشکلی ندارد، بلکه تیم ما تنها گرفتار مشکلات مالی است که همگی برای رفع این مشکلات در تلاش هستیم درمورد انتخاب سرمربی هم سعی ما بر این است که با صبر، حوصله و با بررسی دقیق یک مربی نامدار رابه عنوان سرمربی جدید تیم پارس منصوب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی جم ادامه داد: بدون شک تیمی که سرمربی ندارد گزینه‌های زیادی در مورد سرمربی آن مطرح می‌شود. ما قصد داریم با همگی مذاکره کنیم و اصلا قرار نیست که برای چنین اتنخاب مهمی به یک یا دو گزینه برای مذاکره اکتفا کنیم همه جا قانون همین است که  در چنین شرایطی چندین نفر مورد بررسی قرار بگیرند و بعد از آن هم ما از شرایط و مشکلات تیم به آن‌ها توضیح دهیم و در صورت توافق بهترین تصمیم را بگیریم.

مرادی در خصوص اینکه شنیده می‌شود بازی با پرسپولیس به دلیل بسته شدن جاده‌ها و بارندگی شدید لغو خواهد شد گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. درست است که چند روزی بارندگی شدید بود ولی نیروهای امدادی در جاده کنار ما حاضر هستند و هیچگونه مشکلی برای برگزاری این بازی و میزبانی از تیم پرسپولیس نداریم.

وی درخصوص بسته بودن پنجره نقل‌انتقالات باشگاه‌ پارس‌جم اظهار داشت: تا زمانی که پنجره نقل‌انتقلات باز شود ما نمی‌توانیم بازیکنی جدید را به خدمت بگیریم. تمامی بدهی‌های بازیکنان ما مربوط به سال‌های گذشته است که باعث شد آن‌ها از باشگاه شکایت کنند. قرار است جلسه‌ای که برگزار کنیم و با تمامی بازیکنان و مربیانی که از باشگاه بدهی دارند صحبت کنیم از این طریق بتوانیم راه‌کاری پیدا کنیم و پنجره نقل‌انتقالات را باز کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به اینکه فراز کمالوند در آخرین صحبت‌هایش بعد از استعفا از سمت سرمربیگری تیم پارس گفت: که این تیم سرنوشتی مشابه تیم نفت پیدا خواهد کرد گفت: آقای کمالوند مربی بسیار باسابقه و کاربلدی هستند و به واسطه سال‌ها حضور در فوتبال ایران این نظر را داشتند و من به ایشان احترام می‌گذارم ولی قطعا با توجه به درایتی که  اعضای کادر تیم پارس دارند هرگز اجازه نخواهند داد چنین اتفاقی برای تیم پارس رخ بدهد. امیدوارم که بتوانیم بارفع تمامی مشکلات تیم و کسب نتایج عالی از این به بعد قدرتمند ظاهر شویم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز