خبرگزاری کار ایران

برای استقلال وزیر ورزش دوید برای پرسپولیس رئیس جمهور

عمران زاده:چه کسی قرار است برای استقلال یارگیری کند/ همین 2 امتیاز بازی پیکان را آخر فصل متوجه خواهیدشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۵۹

عمران زاده معتقد است استراماچونی اگر هم برگردد کار آسانی ندارد و به این شکل او تقریبا از قهرمانی استقلال ناامید شده است.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران زاده مدافع استقلال می گوید این تیم  امسال اتفاقاتی را به خودش دید که در تاریخ چندین ساله این تیم بی سابقه بوده و حتی قابلیت این را دارد که در کتاب گینس هم ثبت شود. ازنبودن مربی و مدیرعامل طی دو بازی کنار تیم گرفته تا مسائل دیگر.

حنیف عمران زاده شرایط استقلال را این روزها چطور می‌بیند؟

شرایط استقلال فاجعه است و باید در تاریخ 70 ساله این باشگاه و حتی گینس ثبت شود. مگر می‌شود در تیمی مثل استقلال برای 2 بازی هیچکس کنار زمین نباشد و به جای سرمربی، دکتر و مترجم تیم کار را دنبال کنند.

در این شرایط هم بعضی از اعضای هیات مدیره استقلال مدام در تلویزیون هستند؟

به نظرم خود فتحی می‌ماند بهتر بود و بد را برداشتند و بدتر را گذاشتند. خود فتحی به نظر من می‌ماند و کارش را دنبال می‌کرد بهتر بود و حداقل اگر خودش بود یک ذره کار فوتبالی انجام می‌داد. الان تلویزیون را روشن می‌کنید مدام یک نفر صحبت می‌کند که احتمال دنبال معروفیت است. به غیر از میرشاد ماجدی و منزوی بقیه که در استقلال و پرسپولیس هستند به نیت آوردن پول می‌آیند اما بیشتر به دنبال معروف شدن خودشان هستند. قبلا به خاطر پول شان به آن‌ها احترام می‌گذاشتند اما حالا هم مساله پول است و هم عضوی از اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس بودن. پول اینقدر شهرت نمی‌آورد اما حالا به این شکل شهرت بیشتری به دست می‌آورند. واقعا اگر اهل عمل هستید، کار کنید نه اینکه با تلفن، واتس آپ و هروسیله ارتباطی که تماس می‌گیرند روی آنتن تلویزیون باشند. سرمربی استقلال هنوز ساک‌های خودش را باز نکرده و می‌گوید کارم را امروز انجام بدهید همین فردا بر می‌گردم اما معلوم نیست چه کاری انجام می‌دهند. واقعا جا دارد از هیات مدیره استقلال که خلیل زاده را به عنوان یک کاربلد که چندین پیراهن در فوتبال پاره کرده، معرفی کردند تشکر کنم. الان نیم فصل است و باید یک مدیرکاربلد باشد تا تیم بتواند نقاط ضعف خودش را پوشش دهد.

با این شرایط گزینه مناسب را چه کسی می‌دانی؟

به نظرم فتح الله زاده بهترین است چون بالا و پایین باشگاه را بلد است و می‌داند در نقل و انتقالات چه باید کرد. فتح الله زاده با استقلال جام آورده  و الان این زمان یعنی نیم فصل بهترین و حساس ترین موقع برای یک تیم در طول فصل است. شما نیم فصل بازی می‌کنید و نقاط ضعف را می‌بینید تا تقویت کنید اما حالا چه کسی قرار است برای استقلال یارگیری کند. اگر استراماچونی هم آمد و بگوید الان می‌خواهیم نقاط ضعف را پوشش دهیم واقعا چه کسی قرار است کار کند و چه کسی با بازیکنان مذاکره می‌کند. تا چه زمانی میرشاد ماجدی و کامران منزوی مذاکره کنند و باشگاه مدیر ندارد.

در مورد صحبت‌های پرسپولیسی ها چه نظری داری؟

نظری ندارم اما خودشان یک حساب و کتاب کنند و ببینند که چطور ایران برای حل مشکل طارمی بسیج شد و حتی حسن روحانی به اردوغان زنگ زد. حالا اگر برای استقلال عراقچی دوید برای پرسپولیس ظریف دوید. ظریف وزیر امورخارجه است و عراقچی یک معاون وزیر است. اگر برای ما وزیر ورزش دوید برای پرسپولیس رئیس جمهور این کار را کرد و شما دیپلماسی یک کشور را مسخره کردند تا روحانی به اردوغان زنگ بزند و بگوید مشکل این تیم را حل کنید.

با این اوصاف فکر می‌کنی استقلال قهرمان می‌شود؟

با این وضعیت بعید می‌دانم به این دلیل که استراماچونی هم بیاید مشکل دارد. از ابتدا رفتن استراماچونی اشتباه بود و با اینکه همه ما دوست داریم برگردد اما واقعا او مشکلات ایران و تحریم‌ها را نمی‌دانست. استراماچونی می‌گوید به خاطر اعتراض هواداران رفته اما چرا به خاطر اعتراض هواداران برنگشت چون اینها مشغول آماده کردن پول هستند. همین دو امتیاز که پیکان از دست داد را آخر فصل متوجه خواهید شد چه لطمه‌ای به تیم می‌زند. استراماچونی با برگشت کار سختی دارد چون یک بازی نتیجه نگیرد فشار زیادی به تیم وارد می‌شود. اگر استرا برگردد و امیدواریم این اتفاق بیفتد تیم او نتیجه نگیرد به او حمله خواهند کرد.

قبول هم داری در این چند روز خیلی‌ها استقلالی تر شدند و مدام مصاحبه می‌کنند؟

قطعا بازیکن یا پیشکسوتی که چند سال در استقلال بوده اگر حرفی می‌زند از سر دلسوزی است ولی کسی که یکی، دو سال بوده حرف می‌زند به خاطر این است که عشق مصاحبه و دیده شدن است. کسی که از زندگی و پولش گذشته و همه جوره با این تیم بوده به دنبال شهرت نیست. خودم را نمی‌گویم چون من به اندازه‌ای که چند سال بازی کردم در استقلال شهرت به دست آوردم اما این جدیدها به دنبال شهرت هستند. مثلا اگر امیرحسین صادقی حرف نزند چه کسی حرف بزند در حالی که باید او که 13 سال بازی کرده صحبت کند. رحمتی، طالب لو و بقیه باید حرف بزنند.کسانی که یکی، دو سال سال در استقلال بازی کرده‌اند و حزب باد هستند نباید حرفی بزنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز