خبرگزاری کار ایران

چمن ورزشگاه نقش جهان در دست ترمیم (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۹۸

باشگاه سپاهان برای ترمیم چمن ورزشگاه نقش جهان سیستم جدیدی برای هوادهی بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ورزشگاه نقش جهان اصفهان که به عنوان یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های حال حاضر کشور شناخته می‌شود، سال‌ها در دست تعمیر و بازسازی بوده و در 3 سال اخیر که به بهره‌‌برداری رسیده است هم هیچ وقت خالی از مشکل نبوده و همیشه مسائلی پیرامون آن وجود داشته است.

2 فصل قبل که چمن جدید این ورزشگاه پهن شد و  در حال آماده‌سازی برای بهره برداری بود، به دلیل اشکالاتی که در نگه‌داری ان وجود داشت و کاوری که به صورت غیر استاندارد روی آن کشیده شد دچار قارچ زدگی شده و برای مدتی قابل استفاده نبود و اقدامات ترمیمی هم باعث شد مشکلات دیگری در چمن ورزشگاه ایجاد شود که تا کنون درگیر آن است.

مشکل چمن نقش جهان، آسیب دیدگی در گرمای هوا و مقاومت پایین آن است و با توجه به منطقه جغرافیایی ورزشگاه و جهت و زاویه آن که در ساعات زیادی از روز تحت تابش مستقیم نور خورشید است، در گرمای سوزان فصل تابستان دچار مشکل می‌شود و ممکن است تا ماه‌ها رسیدن آن به شرایط عادی طول بکشد.

به همین دلیل است که این چمن‌ها مدتی پس از آبیاری دچار مشکل شده و آب را در خود نگه می‌دارند و همین موضوع باعث لیز شدن زمین می‌شود و بازیکنان برای بازی در آن با مشکل مواجه می‌شوند.

در طول لیگ نوزدهم آسیب‌دیدگی‌های زیادی برای بازیکنان سپاهان پیش آمده که اغلب آنها به دلیل مشکل چمن ورزشگاه نقش جهان بوده است.

محمد ایران پوریان، مرتضی منصوری، عزت‌اله پورقاز، علیرضا نقی‌زاده، محسن مسلمان، حامد بحیرایی، محمدرضا حسینی، رضا میرزایی، شایان مصلح، سعید آقایی و محمد زینالی از جمله بازیکنانی بودند که هر کدام در یک یا چند مقطع به دلیل شرایط چمن نقش جهان دچار آسیب دیدگی شدند و کمتر بازی در طول نیم فصل بوده که قلعه‌نویی به علت مصدومیت‌ها در چینش ترکیب اصلی خود دچار مشکل نباشد.

حالا باشگاه سپاهان در اقدام جدید خود برای بازسازی چمن ورزشگاه نقش جهان در تعطیلات نیم فصل سیستم جدید هوادهی به چمن را فراهم کرده و مشغول استفاده از آن است.

اقدامات ترمیمی اساسی قرار است بعد از بازی با شاهین بوشهر که روز پنجشنبه انجام می‌شود صورت بگیرد و احتمالاً در نیم فصل دوم چمن نقش جهان بدون مشکل در اختیار سپاهانی‌ها خواهد بود.

حجم ویدیو: ۱.۸۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز