خبرگزاری کار ایران

آخرین تلاش ذوبی‌های برای حفظ ستاره از گزند استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۹۱

باشگاه ذوب آهن قرار است پیشنهاد خوبی برای تمدید با مدافع راست خود ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اوضاع خوبی در جدول ندارد و نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، در هفته‌های اخیر با جلسات متعدد هیات مدیره برای رهایی از این وضعیت همراه بوده و یکی از خروجی‌های آن تامین بودجه مالی مناسب برای حفظ نفرات کلیدی تیم و تقویت در پنجره زمستانی بوده است.

ذوبی‌ها که در پنجره تابستانی دو ستاره کلیدی خود یعنی رشید مظاهری و محمدرضا حسینی را از دست داده و نتوانستند نفرات مناسبی جایگزین کنند، در حال حاضر با احتمال جدایی بازیکنانی مثل اسماعیلی‌فر و ارسلان مطهری مواجه هستند که سعی دارند مانع آن شوند.

در این میان دانیال اسماعیلی‌فر با پیشنهادات خوب و جدی مواجه است و تیم‌های مدعی قهرمانی دنبال جذب وی هستند و همین موضوع احتمال جدایی او را از دست داده است.

با توجه به اینکه قرارداد اسماعیلی‌فر با ذوبی‌ها تا پایان فصل اعتبار دارد و وی در صورت ماندن در این تیم، در پایان فصل می‌تواند بدون مشکل به تیم دیگری برود و عایدی مالی برای باشگاه نداشته باشد، ذوبی‌ها قصد دارند یا این بازیکن را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند یا او را در همین پنجره زمستانی به فروش برسانند تا بتوانند از طریق صدور رضایت‌نامه درآمدزایی کنند.

اسماعیلی‌فر پیشنهاد ذوبی‌ها که چندی پیش ارائه شده بود را رد کرد و حاضر به تمدید قرارداد نشد ولی حالا باشگاه با پیشنهادی جدید که قابل توجه محسوب می‌شود قصد دارند آخرین تلاش‌شان را برای تمدید با وی به کار بگیرند.

باید دید مدافع راست ذوبی‌ها به این پیشنهاد جواب مثبت می‌دهد یا همچنان روی جدایی و پیوستن به یکی از تیم‌های خواهانش اصرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز