خبرگزاری کار ایران

رسول پناه رییس جدید هیات مدیره پرسپولیس:

با اتحاد، حمایت و همدلی می‌توان موفقیت‌ها را تکرار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۶۳

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدواریم با حمایت، اتحاد و همدلی چالش‌ها مرتفع و موفقیت‌ها تکرار شود.

به گزارش ایلنا، مهدی رسول پناه که امشب با آرا اعضای هیات مدیره به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه برگزیده شد در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «عضویت در هیات مدیره باشگاه محبوبم پرسپولیس را افتخار بزرگی می‌دانم و امیدوارم در مسئولیتی که با نظر هیات مدیره به من واگذار شده است بتوانم انتظارات هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس را برآورده کنم. بنده از اعضای هیات مدیره ممنونم و از تلاش‌های وافر آقای انصاری‌فرد تشکر ویژه دارم.

رسول پناه تصریح کرد: این مسئولیتی خطیر است و امیدوارم انتظارات هواداران و همه پرسپولیسی‌ها برآورده شود. بنده بر این باورم با حمایت، اتحاد و همدلی می‌توان  چالش‌ها را پشت سر گذاشته و سربلندی پرسپولیس را شاهد باشیم.

رسول پناه در ادامه عنوان کرد: «می‌دانم که وحدت و همدلی چه تاثیرات بزرگی در موفقیت تیمی پرطرفدار دارد و از حمایت‌های خالصانه هواداران نهایت تشکر را داریم و خوشبین هستیم روزهای خوب پرسپولیس با اتحاد و سختکوشی تکرار شود. ما به خوبی می‌دانیم که باشگاه این فصل چالش‌های مالی سنگینی را  دارد و چه  کارشکنی‌هایی هم  در مسیر تکرار موفقیت‌های این تیم بزرگ و محبوب  صورت می‌گیرد و در چنین شرایطی باید همه دست به دست هم دهیم و بتوانیم انتظارات هواداران عزیز را برآورده سازیم».

رسول پناه  در انتها تاکید کرد: آقای انصاری فرد سخت در تلاش هستند و ما هم می‌کوشیم که به عنوان یک هوادار و همچنین مسولیت خطیری  که داریم بتوانیم در این مسیر به ایشان کمک کرده و گام‌هایی را برای رفع چالش‌ها برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز