خبرگزاری کار ایران

آخرین وعده فتحی هم عملی نشد!

شروع نقل و انتقالات زمستانی؛ استقلال بدون مدیر و مربی و البته برنامه ریزی برای جذب بازیکن

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۵۸

استقلال یکی از باشگاه‌هایی که طبق صحبت‌های سرمربی‌اش و تأکید پیشکسوتان و کارشناسان نیاز به یکی دو خرید خوب دارد.

به گزارش ایلنا،زمان نقل و انتقالات زمستانی برای تیم‌های لیگ برتری از 26 آذر تا 23 دی است. هم‌چنین تیم‌های دسته اولی می‌توانند از 1 دی تا 28 دی در لیست خود جابجایی بازیکن داشته باشند.به‌این‌ترتیب از امروز باشگاه‌ها می‌توانند برای برطرف کردن نقاط ضعف خودشان دست به خریدهای تازه بزنند.

استقلال یکی از باشگاه‌هایی که طبق صحبت‌های سرمربی‌اش و تأکید پیشکسوتان و کارشناسان نیاز به یکی دو خرید خوب دارد. خریدهایی در فاز هجومی برای بهترین خط حمله لیگ نوزدهم لازم است. استراماچونی باوجود شیخ دیاباته و مهدی قائدی معتقد است تیمش در فاز هجومی کامل و یکدست نیست و به یک بازیکن خارجی دیگر در کنار آن‌ها نیاز دارد.

هافبک طراحی که بتواند نقش آیاندا پاتوسی و قبل از آن سرور جباروف را برای آبی‌ها ایفا کند هم از دیگر نیازهای استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است که از امروز استارت می‌خورد. در پست‌هایی مثل دفاع راست و دروازه هم استقلال نیمکت و جانشین مطمئن و امتحان پس داده‌ای برای وریا غفوری و حسین حسینی ندارد.

در هفته‌های گذشته که هنوز امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه بود و استراماچونی هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت قرار بود یک مهاجم  یا مهره هجومی به‌احتمال‌زیاد خارجی در نقل و انتقالات زمستان خریداری شود. جالب اینکه آخرین وعده فتحی در مصاحبه‌ای که 11 آذر انجام داده بود هم محقق نشد:« با سرمربی تیم در این زمینه هماهنگ هستیم و به‌محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات درزمینهٔ جذب بازیکن خارجی اقدام می‌کنیم.

این مبحث برای امروز و دیروز نیست و 2-3 ماه است که در حال جمع‌بندی با سرمربی تیم برای اضافه شدن بازیکن به تیم هستیم.» نقل و انتقالات زمستانی از امروز شروع می‌شود اما آبی‌ها مدیرعامل ندارند و بیش از 10 روز است که استراماچونی هم بالای سر تیمش حضور ندارد تا فعلاً خرید بازیکن جدید برای استقلال عملاً غیرممکن باشد. تا قبل از این فعل‌وانفعالات،علاوه بر بازیکن خارجی اسامی چون  دانیال اسماعیلی فر، سعید واسعی، شهریار مغانلو و ارسلان مطهری به‌عنوان گزینه‌های موردنظر استقلال نام‌برده بود که حتی اگر آبی‌ها سراغ آن‌ها هم رفته باشند با جدایی فتحی و نبود استراماچونی فعلاً آبی پوش شدن آن‌ها منتفی است.

باید دید مدیرعامل جدید باشگاه چه کسی است و چه سیاست و برنامه‌ای برای باشگاه، کادرفنی و نقل و انتقالات دارد. با طولانی شدن حل کردن مشکل استراماچونی و انتخاب مدیرعامل، استقلالی‌ها  در بازار نقل و انتقالات هم روزهای سختی پیش رو دارند و بعید است که به این زودی‌ها خرید تازه‌ای برای پوشش دادن نقاط ضعف تیم انجام شود.         

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز