خبرگزاری کار ایران

صادقی: مشکل استقلال از مدیریت و وزارت ورزش است/ مساله باشگاه با استراماچونی پول نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۸۲

مدافع اسبق استقلال عقیده دارد مسائل دیگری میان استراماچونی و باشگاه وجود دارد که به مردم گفته نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی در مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی، درباره حل نشدن مشکل آندره‌آ استراماچونی با استقلال و نقد نشدن چک استقلال توسط این مربی گفت: چرا این سوالات را از من می‌پرسید. من در این پنج سال یک بار به باشگاه  استقلال رفتم و بلیت ورزشگاه می‌خواستم. هجمه اتفاقات به سمت من نوعی است؛ در حالی که من ارتباطی با باشگاه ندارم. مشکل استقلال از مدیریت و وزارت ورزش است. با وزیر ورزش کاری ندارم اما کسانی که برای استقلال مدیر انتخاب می‌کنند و مشاوره می‌دهند، بسیار ضعیف هستند و نمی‌توانند مدیریت یک مدرسه دبستانی را هم به دوش بکشند. من چندین سال است که این موضوع را فریاد می‌زنم.

وی ادامه داد: فردی که با استراماچونی قرارداد بست، موارد را در قرارداد گنجانده که واقعی نیست و وقتی پایش را از باشگاه بیرون گذاشت، استراماچونی هم فرار کرد. آن فرد هر روز با یک نفر دعوا می‌کرد و  یقه کاپیتان تیم را می‌گرفت. استراماچونی هم چند روز قبل گفت از وقتی او رفته، من می ترسم با استقلال همکاری کنم.

کاپیتان سابق استقلال در واکنش به اینکه چرا پروسه انتقال پول به حساب استراماچونی طولانی شده تاکید کرد: آیا فکر می‌کنید مشکل پول است؟ اگر مشکل او نحوه انتقال پول باشد، دیگر از فوتبال حرف نمی‌زنم. مگر او چقدر پول می‌خواهد؟ مگر مشکل استقلال پول است؟ چرا استراماچونی در چندین هفته نخست نرفت؟ او چقدر از استقلال پول می‌خواهد؟ بحث استراماچونی مالی نیست. این را قاطعانه می‌گویم. ۱۵۰ هزار دلاری که چیزی نیست. او در هر کشوری که پول می‌خواهد، به او به طور قانونی پول می‌دهم.

وی درباره ادبیات بازیکنان استقلال بعد از بازی با پیکان و انتقاد از امیرحسین فتحی گفت: من این ادبیات را رد و یا تایید نمی کنم. بازیکن نباید درباره مدیر استقلال صحبت کنند اما با بازیکنی قرارداد ۲.۵ میلیارد تومانی بسته آند و فقط ۶۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنند. مدیران استقلال باید بگویند اشتباه کردیم و استراماچونی ترسید و رفت و بحث او مالی نیست. از وقتی آن فرد از استقلال رفت، استراماچونی هم یک روز بازی نیامد و یک روز در تمرین غایب بود و نهایتا از استقلال رفت. استقلال بدون مربی به شاهین بوشهر ۴ گل زد. ما درباره باشگاهی صحبت می‌کنیم که دو بار قهرمان آسیا شده است.

صادقی درباره راهکار حل این مشکلات گفت: ما الان یک مدیر می خواهیم که مردانه جلوی هواداران بنشیند و بگوید وضعیت از این قرار است.

مدافع سابق استقلال در واکنش به این سوال که آیا فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را هدایت کند، اظهار کرد: فرهاد مجیدی برای این باشگاه زحمت کشیده است. اگر مرحوم ناصر حجازی هم بیاید فرقی نمی کند. مردم قبول کنند که در وضعیت بحرانی یک نفر شجاعت کرده و این تیم را گرفته است. اگر تیم هم قهرمان شد نگویند کار استراماچونی بود و اگر قهرمان هم نشد، نگویند مربی جدید نتوانست. الان شجاعت می خواهد که کسی مسئولیت این تیم را قبول کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز