خبرگزاری کار ایران

از همه چیز حرف زدند جز پاداش صعود به المپیک

طغیان کاپیتان تیم امید علیه فدراسیون و وزیر ورزش!

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۲۰

کاپیتان تیم امید از رفتار مدیرانی که امروز در تمرین تیم امید حضور داشتند ناراحت است.

 

امید نورافکن در این باره به ایلنا گفت: خودتان می دانید برای برد تیم ملی برابر عراق چه پاداش هایی در نظر می گیرند و صعود به المپیک رویایی همه مردم ایران است که فکر می کنم باری کشورمان خیلی مهم است.

 

او ادامه داد: دست آقای سلطانی فر و تاج که به تمرین تیم امید آمدند درد نکند ولی از تنها چیزی که صحبت نشد پاداش چشمگیر برای صعود به المپیک بود. ما تا همین مرحله که آمدیم هرگز پاداشی طلب نکردیم ولی خیلی مهم است که به بچه ها انگیزه بدهند.

 

کاپیتان تیم امید در در مورد شرایط ایران به خاطر تحریم ها هم گفت: ما شرایط کشور را می دانیم و این مسائل را درک می کنیم اما حداقل می توانیم در داخل کشور از این تیم حمایت کنیم. ما بازی های دوستانه خوبی نداشته ایم اما بچه ها تلاش می کنند تا مشکلات را هرچه زودتر حل کنند.

 

نورافکن می گوید صعود به المپیک انگیزه زیاد می خواهد: شما ببیند به تیمی که به المپیک مونترال صهود کرد چه پاداش هایی دادند، خانه، ماشین و همه چیز و من فکر می کنم می شود به بازیکنان فعلی هم چنین قول هایی داد چون صعود به المپیک انگیزه زیادی می خواهد. امروز در تمرین در مورد همه چیز صحبت شد جز پاداش چشمگیر در صورت صعود به المپیک.

 

امید نورافکن در پایان گفت: ما صد در صد تمام توان مان را برای صعود به المپیک می گذاریم اما امیدوار هستم مشکلات حل شود تا بازیکنان با انگیزه خوب پای به این رقابت ها بگذارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز