خبرگزاری کار ایران

معرفی قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۸۱

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با پیروزی برابر حریف خود قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، هفته سیزدهم و آخر دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان امروز در شهرهای تهران، قزوین، کرمان، آذرشهر، گرگان و بندرامام خمینی پیگیری شد که در این رقابت‌ها، تیم پتروشیمی بندرامام از ساعت 16 در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر به مصاف شهرداری بندرعباس رفت.

این مسابقه که با برتری قاطع بندرامامی‌ها همراه بود در نهایت با نتیجه 78 بر 58 به سود شاگردان فرزاد کوهیان خاتمه یافت، پتروشیمی با این پیروزی به یازدهمین برد خود در دور رفت این مسابقات رسید و با 24 امتیاز به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یافت.

در مجموع بندرامامی‌ها 830 امتیاز را در نیم فصل اول به دست آوردند و 262 امتیاز نیز به حریفان واگذار کردند که از این حیث، بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردند.

پتروشیمی در دور برگشت این مسابقات، هفته آینده در خانه میزبان نیروی زمینی تهران خواهند بود.

در ادامه این مسابقات در هفته سیزدهم، پالایش نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان، از ساعت 18 در گرگان به مصاف شهرداری رده دومی خواهد رفت، نفتی‌ها با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا 19 امتیازی و در مکان پنجم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز