خبرگزاری کار ایران

نورافکن: اگر بازی‌های لیگ کنسل شود خیلی به تیم ملی امید کمک خواهد کرد / مصدومیتم جدی نیست(فیلم)

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۶۲

کاپیتان تیم امید گفت: از لحاظ فنی در گروه سختی افتاده‌ایم، ازبکستان، کره جنوبی و چین رقیبان سختی هستند و کار سختی در پیش داریم.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن، بازیکن تیم امید پس از پایان تمرین امروز به خبرنگاران گفت: امیدوارم  در این زمان باقی مانده به این مهم برسیم و موفق شویم به المپیک صعود کنیم. امیدوارم اگر به المپیک صعود کردیم، پاداش خوبی برای این اتفاق در نظر گرفته شود تا بازیکنان از این طریق یک دلخوشی داشته باشند.

او ادامه داد: از لحاظ فنی در گروه سختی افتاده‌ایم، ازبکستان، کره جنوبی و چین رقیبان سختی هستند و کار سختی در پیش داریم. اولین بازی هر تورنمنت سخت‌ترین بازی است و امیدوار هستم در این بازی خوب ظاهر شویم.

نورافکن درباره مصدومیتش گفت: در بازی‌ها لیگ برخوردی به وجود آمد که اصلا جدی نیست و در چند روز آینده حل خواهد شد تا در خدمت تیم ملی و تیم باشگاهی خود باشم. اگر دکترها اجازه دهند پنج‌شنبه در لیگ بازی خواهم کرد.

او همچنین درخصوص حضور در اردوی قطر پیش از سفر به تایلند عنوان کرد: اردو قطر می‌تواند کمک شایانی به تیم ملی کند. اگر بازی‌های لیگ کنسل شود خیلی به تیم ملی امید کمک خواهد کرد. در صورتی که این بازی‌ها کنسل نشود کار برای تیم ملی سخت خواهد شد.

بازیکن سپاهان درباره شرایط این تیم نیز گفت: من از اول فصل که به سپاهان آمدم، تیم برای خود یک هدفی معین داشت که تنها به آن فکر می‌کردیم. هدف ما یک چیز است و این بازی‌های کوچک نمی‌تواند در آن تاثیری بگذارد. امیدوار هستم به آن برسیم.

حجم ویدیو: ۳۵.۳۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۱۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز