خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال امید:

به تیم ملی امید امیدواریم تا بعد از 44 سال به المپیک برویم

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۵۰

وزیر ورزش و جوانان نسبت به موفقیت تیم ملی فوتبال امید ایران در راهیابی به بازی های المپیک بعد از ٤٤ سال ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی فر امروز عصر در جریان بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: به این تیم امیدواریم تا بعد از 44 سال بتوانیم به المپیک برویم. در این زمینه پشتیبانی خوبی هم وجود دارد. 

دکتر سلطانی‌فر اهمیت شرایط امید را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ما بعد از بازدید جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و کادر فنی داریم که می‌خواهیم شرایط را مرور کنیم تا اگر مشکلی هست برطرف کنیم. باید از نظر هماهنگی‌های لازم و مسائل مالی بهترین شرایط را ایجاد کنیم تا تیم امید بتواند به مصاف حریفان برود. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در المپیک ١٩٧٦ مونترال اشاره کرد و گفت: آخرین حضور ما در المپیک مربوط به بازی‌های 1976 است که البته در آن زمان تیم‌های بزرگسالان شرکت می‌کردند نه امید و در آن دوره یکی از بازی‌های ما با لهستان بود که این تیم 2 سال قبل در سال 1974 سوم شده بود و در المپیک با نسل جدیدی شرکت کرد. اگرچه این بازی را با نتیجه 3 بر 2 باختیم اما تیم خوب جنگید. پروین و دیگر دوستان که نسل طلایی فوتبال بودند حضور داشتند. با توجه به نتایج خوب تیم امید در مرحله اول، امیدوارم این تیم جزو منتخبان در المپیک باشد و نتایج آبرومندانه‌ای کسب کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز