خبرگزاری کار ایران

پروین: اگر شده باید لیگ را تعطیل کنند تا باشگاه با تیم امید همکاری کنند / جای مجیدی واقعا خالی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۹۹

پیشکسوت فوتبال درباره شرایط تیم امید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی پروین، پیشکسوت فوتبال امروز میهمان تمرین بازیکنان تیم امید بود. کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در حاشیه این جلسه تمرینی در گفتگو با خبرنگاران گفت: باید همگی دست به دست هم دهیم تا تیم ملی امید بعد از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کند. همه باید به این تیم کمک کنند، مخصوصا باشگاه‌ها. اگر باشگاه‌ها نفرات خود را در اختیار استیلی، سرمربی تیم ملی امید قرار دهند، من فکر می‌کنم این تیم توانایی رفتن به المپیک را دارد.

او ادامه داد: چرا که آن‌ها برای احقاق این امر چیزی کم ندارند. به آن‌ها گوش زد کردم که اگر کمی مراقب باشید و خوب تمرین کنید این اتفاق غریبی نخواهد بود. مخصوصا درباره گوشی‌های موبایل، باید مراقب باشند تا وقت‌شان را نگیرد. بنده چندین بار گفته‌ام اما کسی گوش نمی‌دهد، اگر شده باید لیگ را تعطیل کنند و باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

پروین درخصوص پتانسیل بازیکنان تیم امید گفت: آن‌ها خیلی خوب هستند. الان هم اگر ببینید، بازیکنان تیم ملی امید همه در باشگاه‌ها بازی می‌کنند. بازهم می‌گویم اگر باشگاه‌ها کمک کنند تیم ملی امید به المپیک خواهد رفت.

او درباره حمید استیلی، سرمربی تیم ملی امید و فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین تیم ملی امید گفت: جای مجیدی واقعا خالی است. او خیلی زحمت کشید. دلم می‌خواست که کنار استیلی و برای تیم ملی امید کار می‌کرد اما به دلیل اختلاف نظر این امر ممکن نشد. حمید استیلی هم چندین سال است که کار مربیگری می‌کند و بازیکن ملی بوده‌ است. از نظر من آن‌ها که بازیکن بوده‌اند بهتر قادر به اداره تیم‌ها هستند. استیلی هم یکی از آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز