خبرگزاری کار ایران

بهزاد غلامپور در گفت و گو با ایلنا

افشاگری جالب مربی استقلال از استراماچونی در روزهای غیبت/ اپل واچ و نیمکت آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۸۹

مربی تیم استقلال می گوید تلاش حسینی در تمرینات و بازی‌ها ستودنی است.

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال معتقد است که این تیم ادر نبود سرمربی و مدیرعامل در دیدار مقابل شهرداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و توانست با 4 گل به برتری برسد غلامپور از شرایط موجود رضایت ندارد و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر زمینه بازگشت استراماچونی باید فراهم شود.

شرایط استقلال بعد از برد مقابل شاهین شهرداری بوشهر چطور است؟

شرایط تیم خوب است با توجه به اتحادی که بازیکنان با یکدیگر داشتند توانستیم با 4 گل در آخرین بازی نیم فصل به پیروزی برسیم باید از زحمات بچه‌ها تشکر کرد که بهترین عملکرد را در آخرین بازی خودشان داشتند.

قبول دارید شرایط تیم زیاد خوب نیست؟

خود شما چه فکری می‌کنید سرمربی نداریم مدیرعامل نداریم و همه چیز روی هواست امیدوارم هر چه زودترمسئولینی که باید تکلیف استراماچونی را مشخص کنند این کار را انجام دهند. باید هر چه زودتر استراماچونی باز گردد تا تیم به روال خوب گذشته‌اش باز گردد.

در بازی مقابل شاهین چه کسی تیم را ارنج کرد؟

ترکیب تیم با نظر آقای استراماچونی بود صحبت‌های لازم را ایشان انجام داده بودند و در طول بازی هم مدام باهم در تماس بودیم تا اینکه توانستیم با 4 گل پیروز شویم مترجم تیم روی نیمکت با ایشان در تماس بود و استراماچونی نکات لازم را تلفنی انتقال می‌داد.

در چند بازی است که در دقایق آخر گل می‌خورید فکری برای این موضوع انجام داده‌اید؟

به هر حال تیمی که مدام در فاز حمله است بالاخره گل هم می‌خورد گل‌هایی که ما می‌خوریم در طول بازی است اما باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا کمتر این اتفاق بیفتد.

حسینی چندی پیش مصاحبه کرد که در چند بازی گذشته از شما خواسته است به او بازی ندهید؟

این مساله برای قدیم بود آن موقع به دلایلی که برای خود حسینی قابل احترام بود تمرکز لازم را نداشت اما باز هم آمد و بازی کرد. زحمت و تلاشی که او انجام می‌دهد ستودنی است. من به عنوان مربی می‌بینم که او چقدر در تمرین تلاش می‌کند.

گلر شما پورحمیدی هم به تیم امید دعوت نشد؟

نظر کادر فنی تیم امید بوده که پورحمیدی دعوت نشود چرا که او فصل گذشته 16 بازی در لیگ برتر انجام داده است.

سپاهانی‌ها خواستار به تعویق افتادن بازی مقابل استقلال شده‌اند نظر شما چیست؟

در این باره باید سرمربی تیم نظر دهد ما دو بازیکن در تیم امید داریم و باید منتظر بمانیم که نظر استراماچونی در این باره چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز