خبرگزاری کار ایران

چرا بازیکن صنعت نفت در اردوی تیم امید شرکت نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۷۲

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان صبح امروز با دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جعفر سلمانی صبح امروز به دلیل غیبت در اردوی آذرماه تیم امید ایران با دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات باشگاهی محروم شد.

سلمانی در حالی به دلیل غیبت در تمرین تیم امید که نخستین جلسه آن روز گذشته در کمپ تیم‌های تیم ملی برگزار شده بود که دو همبازی او، حسین ساکی و رضا جبیره، از صنعت نفت ظهر روز گذشته به تهران رسیدند و در اردو شرکت کردند.

با بلیتی که قرار بود سه بازیکن صنعت نفت روز گذشته از اهواز به تهران سفر کنند به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی لغو شد و جبیره و ساکی در غیاب سلمانی ظهر روز گذشته با هزینه شخصی بلیت گرفتند تا مسافر تهران شوند.

غیبت سلمانی در پرواز دیروز به این دلیل بوده که او ظاهرا صبح دیروز خواب مانده و از پرواز جا ماند تا نتواند حتی ظهر دیروز هم به تهران برود. البته سلمانی با پرواز صبح امروز که باشگاه صنعت نفت هماهنگ کرده بود اهواز را به مقصد پایتخت ترک کرده است.

قرار است سلمانی در جلسه با اعضای کادرفنی تیم امید دلیل غیبتش را توضیح بدهد و به نظر می‌رسد محرومیت او به زودی برطرف شود و به اردوی شاگردان حمید استیلی ملحق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز