خبرگزاری کار ایران

رضاوند:استقلال به آرامش نیاز دارد/ به استراماچونی عادت کردیم امیدواریم باز گردد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۴۰

هافبک استقلال امیدوار است استراماچونی بار دیگر به این تیم بازگردد.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند هافبک استقلال توانست در ترکیب استقلال به میدان برود و گل اول تیمش را در مقابل شاهین بوشهر به ثمر برساند او که از این اتفاق خوشحال بود در این باره مدعی شد تمام تلاشش را می‌کند که بتواند همین روند را ادامه دهد.

برد بسیار خوبی را مقابل شاهین شهرداری بوشهر کسب کردید؟

خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت و حساس یک امتیاز با ارزش را کسب کنیم این امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد زیرا که در روزی که باز هم سرمربی بالای سرما نبود به این سه امتیاز دست پیدا کردیم.

توانستید در این بازی گلزنی کنید؟

خدا را شکر می‌کنم که پایم دوباره برای گلزنی باز شد این گل خیلی به من کمک می‌کند که در ادامه شرایطم بهتر شود جا دارد که همبازیانم تشکر کنم که زمینه گلزنی مرا فراهم کردند.

در مورد نبودن سرمربی روی نیمکت چه نظری دارید؟

واقعا خود ما هم تعجب کرده‌ایم یک روز می‌گویند استراماچونی می‌آید یک روز می‌گویند منتفی شد امیدوارم هر چه زودتر شرایطی فراهم شود که دوباره استراماچونی به استقلال باز گردد ما بازیکنان به ایشان خیلی عادت کرده‌ بودیم امیدواریم که ایشان دوباره سرمربی تیم شود.

این روزها تیم شما علاوه بر سرمربی مدیرعامل هم ندارد؟

واقعا شرایط مناسب نیست. الان نمی‌دانیم در باشگاه با چه کسی باید صحبت کنیم. امیدوارم که هر چه زودتر شرایط فراهم شود استقلال در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری به آرامش نیاز دارد.

یک نیم فصل برای استقلال تمام شد از عملکرد تیم راضی بودید؟

به هر حال با توجه به اتفاقاتی که برای تیم افتاد نتایج ما خوب بوده است ما در خیلی از بازی‌ها در آخرین دقایق گل خوردیم و در خیلی از بازی‌ها هم به دلیل اشتباهات داوری موفق به کسب پیروزی نشدیم در این بین داریوش شجاعیان، محسن کریمی را اضافه کنید که به دلیل آسب دیدگی نتوانستند ما را همراهی کنند. فکر می‌کنم نتایج ما نیم فصل اول بد نبود.

سپاهان خواستار به تعویق افتادن بازی جام حذفی شده است؟

در این باره باید کادر فنی پاسخ بدهد ما هم خواستار چنین درخواستی هستیم یا خیر. ما تابع کادر فنی هستیم اگر آنها بخواهند بازی می‌کنیم و گرنه در غیر این صورت تابع تصمیمات هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز