خبرگزاری کار ایران

بررسی رکوردهای صدرنشین لیگ آزادگان در پایان نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۵۸

گل ریحان البرز پس از انجام تمامی بازی های دور رفت رقابت های لیگ آزادگان موقتا در صدر جدول قرار گرفته و به این بهانه به بررسی برخی از آمار و ارقام و رکوردهای مربوط به این تیم می پردازیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان نصرتی که زمزمه هایی مبنی بر احتمال جدایی وی علیرغم عملکرد خوب گل ریحان نیز شنیده می شود، پس از انجام هفده بازی موفق به کسب سی و سه امتیاز شدند و با کسب بیش از شصت درصد امتیازات ممکن تا این مقطع، عملکرد قابل قبولی داشته اند.

یاران نصرتی تا بدین جا هشت پیروزی در کارنامه ثبت کرده اند و پس از نود ارومیه، رکورددار بیشترین پیروزی می باشند، این در حالی است که رکورد بیشترین تساوی و کمترین باخت را نیز البرزی ها به ترتیب با نه تساوی و بدون باخت به نام خود رقم زده اند.

از حیث عملکرد هجومی نیز گل ریحانی ها عملکرد نسبتا رضایت بخشی داشته اند؛ آن ها در هفده بازی موفق شدند نوزده بار دروازه حریفان را باز کنند و به طور مشترک با خوشه طلایی ساوه، بادران تهران و آرمان گهر سیرجان، عنوان پنجمین تیم برتر را از حیث هجومی به خود اختصاص داده اند.

در فاز دفاعی نیز گل ریحان خوب عمل کرده است؛ آن ها در هفده بازی تنها نه گل دریافت کردند و پس از نود ارومیه، صاحب دومین خط دفاعی برتر لیگ آزادگان می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز