خبرگزاری کار ایران

ولورهمپتون 1-2 تاتنهام؛ گرگ کُشی به سبک آقای خاص در مولینکس

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۳۰

تاتنهام که بعد از حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفته، امشب نیز با گل دقیقه 92 یان فرتونگن موفق به غلبه بر ولورهمپتون و کسب سه امتیاز مهم این دیدار شد.

به گزارش ایلنا، تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشتم به گل اول دست یافت. روی پاس اریک دایر، لوکاس مورا صاحب موقعیت شد و با حرکتی انفرادی و ضربه ای فوق العاده به طاق دروازه، گل اول را به ثمر رساند.

در اواسط نیمه اول و روی پاس یوتا، خیمنز می توانست گل تساوی را برای ولورممپتون به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت. در دقیقه 36 و با پاس دله آلی، تاتنهام تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه اریک دایر به دیرک دروازه ولوز برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 تاتنهام به پایان برسد.

اما در نیمه دوم ولوز حملاتی را روی دروازه تاتنهام ترتیب داد و در نهایت در دقیقه 67 به گل تساوی رسید. روی پاس ترائوره، این ترزگه بود که با ضربه ای از راه دور و به زیبایی موفق به گلزنی شد. در دقیقه 84 ولورهمپتون فرصت خوبی برای زدن گل دوم هم داشت، اما ضربه سر سایس به زیبایی توسط گازانیگا مهار شد.

اما در دقیقه 92 و روی ارسال اریکسن، فرتونگن موفق شد دروازه ولوز را باز کند تا در نهایت تاتنهام در این دیدار دشوار با نتیجه 1-2 به برتری دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز