خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال 4 - شاهین یک / بدون مدیر، سرپرست و مربی در صدر؛ بدرقه استرا با 4 گل

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۶۳۶

استقلال تهران در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ نوزدهم با نتیجه 4 بر یک تیم شاهین بوشهر را شکست داد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی از شاهین شهرداری بوشهر میزبانی کرد و نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت. استقلال در این نیمه با گل دقیقه 28 آرش رضاوند با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم استقلال توسط مهدی قائدی(52)، محمد دانشگر(59) و شیخ دیاباته(69) به برتری رسید و در انتظار برتری چهار بر صفر با کلین شیت بود که اشتباه روزبه چشمی به گل به خودی تبدیل شد و ارسال حسین مالکی روی دروازه آبی پوشان در دقیقه 88 یک گل برای قعرنشین جدول به همراه داشت.

آبی پوشان در آخرین بازی نیم فصل اول در حالی به برتری دست پیدا کردند که برای دومین بازی متوالی بدون سرمربی ایتالیایی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند. استقلال در روز تایید جدایی آندره آ‌استراماچونی با نتیجه پرگل به برتری رسید تا به نوعی بدرقه موفقیت آمیزی برای سرمربی سابقش داشته باشد.

استقلال با این برتری 29 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی رفت. شاهین 6 امتیازی هم در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز