خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: فلاح زاده به خاطر زمین خراب گل خورد / وضعیت ما مانند سایر تیم‌هاست اما اعتراض نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۵۹۹

مدافع تیم پرسپولیس گفت: ما ۳ سال است که تحمل می‌کنیم اما تمام هجمه‌ها روی تیم ما است و این در حالی است که بعضی تیم‌ها ۵۰ درصد پول گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. تیم ما بازی خوبی انجام داد و شایسته این برد بودیم.

وی درباره گلی که سایپا روی اشتباه فلاح زاده دریافت کرد، گفت: زمین خراب است و این موضوع باعث شد که سایپا گل بخورد. اتفاقی که سال گذشته برای بیرانوند افتاد و این به دلیل کیفیت پایین زمین است.

خلیل زاده در خصوص عملکرد رادوشویچ گفت: ما ۲ دروازه‌بان خیلی خوب داریم. بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و رادو هم تمرین‌های خوبی دارد و خوشحالیم هر دو در تیم ما بازی می‌کنند.

مدافع پرسپولیس در خصوص این که همانند بیرانوند از اقدامات وزارت ورزش برای استقلال ناراحت است، تصریح کرد: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم. وضعیت ما مشابه تیم‌های دیگر است اما اعتراض نمی‌کنیم. امیدواریم به وضعیت ما و سرمربی تیم رسیدگی کنند زیرا بازیکنان ما ۱۵ درصد گرفته‌اند که حتی کمتر از بسیاری از تیم‌ها است. ما به خاطر هواداران اعتراض نمی‌کنیم تا مردمی که خودشان مشکل اقتصادی دارند، بیشتر از این ناراحت نشوند.

وی درباره مصاحبه انصاری‌فرد مبنی بر تشکر از بازیکنان به دلیل صبر و تحمل بالا گفت: ما ۳ سال است که تحمل می‌کنیم اما تمام هجمه‌ها روی تیم ما است و این در حالی است که بعضی تیم‌ها ۵۰ درصد پول گرفته‌اند. نیم فصل رسیده است و ما تنها ۱۵ درصد گرفته‌ایم اما ایا دیده اید بازیکنان ما مصاحبه‌ای انجام دهند؟ مصاحبه ای نکردیم و فقط برای تیم تلاش کردیم. باید تحمل کنیم و بسازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز