خبرگزاری کار ایران

شیری: رحمتی باعث شد تا ما یک امتیاز بگیریم / دوست داریم درخواست هوادار ویژه‌مان را برطرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۳۹۴

مدافع تیم نساجی درباره تساوی برابر شهرخودرو گفت: متاسفانه با تمام تلاش بازیکنان نتوانستیم گلزنی کنیم؛ عملکرد موفق رحمتی باعث شد تا ما یک امتیاز بگیریم و به سه امتیاز نرسیم.

حامد شیری در گفتگو با ایلنا درخصوص بازی برابر شهرخودرو مشهد گفت: با توجه به اینکه در هفته گذشته مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نداشتیم بازی را واگذار کرده بودیم و شرایط ما در جدول مناسب نبود. مسلما اهمیتی نداشت که جلوی چه تیمی بازی می‌کنیم و فقط به دنبال سه امتیاز بودیم. از سبک بازی ما مشخص بود که برای ما پیروزی اهمیت دارد. 

او ادامه داد:‌ شرایط خوبی داشتیم و خوب هم بازی کردیم اما متاسفانه با تمام تلاش بازیکنان نتوانستیم گلزنی کنیم. عملکرد موفق رحمتی باعث شد تا ما یک امتیاز بگیریم و به سه امتیاز نرسیم.

شیری درباره صحنه مشکوک برخورد بازیکن شهرخودرو با مهدی نظری که بازیکنان نساجی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند گفت: پاس را من به مهدی دادم و فاصله‌ام با صحنه برخورد خیلی دور بود و مسلط نبود. دقیقا نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما بعد از بازی که با نظری صحبت کردم می‌گفت که بازیکن حریف شارژ کرده بود.

کاپیتان نساجی درخصوص حضور محمدرضا فهیمی، طرفدار تیم نساجی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، در ورزشگاه وطنی قائمشهر عنوان کرد: دو هفته پیش به همراه یکی دو نفر از بازیکنان نساجی برای ملاقات به بیمارستان رفته بودیم و ایشان متاسفانه به دلیل سانحه‌ای که 20 سال پیش برایش رخ داده است باید در مراقبت‌های ویژه بستری باشند. شرایط خوبی ندارند و نیازمند کمک‌های مالی هستند اما از آنجایی که بسیار علاقه مند به فوتبال هستند سعی می‌کنند در بازی‌هایی که کادر پزشکی مهیا کند به ورزشگاه بیایند.

شیری در واکنش به این سوال که قرار شده بازیکنان نساجی کمک مالی به این هوادار داشته باشند بیان داشت: در ملاقاتی که با هم داشتیم یک درخواست از تمامی هواداران فوتبال داشتند و دوست داشتند که افراد مسئول به آنها کمک کنند. چون برای مدت طولانی در بیمارستان حضور داشته عفونت وارد بدنش شده و باید به مدت دو یا سه روز از شهر خارج شود. همین بیرون رفتن از بیمارستان ظاهرا حدود 15 میلیون تومان هزینه دارد و درخواست داشته‌اند که کمکی از این طریق صورت بگیرد. ما بازیکنان صحبت کردیم و قرار شده یک مقدار از این مبلغ از سمت خودم باشد و دوست داریم هر طور که شده کمک کنیم تا درخواست هوادار ویژه‌مان را برآورده کنیم.

بازیکن نساجی درباره جایگاه قرمزپوشان قائمشهری در جدول رده بندی در پایان نیم فصل اول گفت: ما در این فصل روزهای متفاوتی را تجربه کردیم و فقط در بازی ذوب آهن بود که خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. در سایر بازی‌ها مستحق شکست نبودیم و جایگاه تا به اینجای کار اگرچه مطلوب به نظر می‌رسد اما خیلی بیشتر از این‌ها لایق هستیم. تمام تلاش ما این است که در دو بازی عقب افتاده هم بهترین نتیجه را بگیریم تا به جایگاه بهتری برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز