خبرگزاری کار ایران

بگذارید دشمنان من هر چه می‌خواهند بگویند

استراماچونی: قرار بود همه چیز با صداقت و عادلانه پیش برود / من توانایی بستن دهان همه آدم‌های دنیا را ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۹۲

سرمربی استقلال تهران می‌گوید در صورتی که مشخص شود باشگاه تهرانی به تعهداتش پایبند است درباره کاهش قرارداد صحبت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ایران، ادعا کرد که عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و سفیر ایتالیا در ایران، جوزپه پروون، مذاکرات راجع به یک روش قانونی برای انتقال وجه به دلیل استرماچیونی و کارمندانش را آغاز کرده‌اند. ناظمی بعدا در توییتر ادعا کرد که استراماچونی در روز جمعه 13 دسامبر به ایران باز خواهد گشت.

استراماچونی در گفتگویی در پاسخ به این ادعا گفت: "با یک کلام، نه!" وی گفت: "اوضاع مثل گذشته بود. برای اینکه با شما صادق باشم، می‌توانم بگویم که من مرتباً از طریق وکلای خود وضعیت را زیر نظر داشته ام و هیچ چیز بین ما به روشی درست پیشرفت نکرده است. چیزی تغییر نکرده است. هیچ چیز مانند آنچه آنها می گویند نیست. قرار بود همه چیز با صداقت و عادلانه پیش برود اما این چیزی نیست که اتفاق افتاده است."

او در پاسخ به این سوال که گفتگویی با علی فتح الله زاده داشته یا خیر گفت:«اولین و آخرین بار او را در مراسم ختم پدر بهزاد (غلامپور) دیدم. با هم دست دادیم. از آن به بعد دیگر همدیگر را ندیدم. نه؛ با او حرف نزدم، ملاقات نکردم، حتی در تماس تصویری.»

از استراماچونی سوال شد «آیا این تصمیم جدایی شما از استقلال به دلیل لو رفتن قیمت مارک ویلموتس بود یا نه» او گفت: «نه. اما بگذارید دشمنان من هرچه می‌خواهند بگویند. من توانایی بستن دهان همه آدم‌های دنیا را ندارم.»

سرمربی ایتالیایی در واکنش به ادعای کامران منزوی درباره اینکه قرارداد او قصد دارد قراردادش را به مدت یک سال کاهش بدهد عنوان کرد:«اگر استقلال ثابت کند که به تعهداتش پایبند است، در مورد هیچ چیز صحبت نمی‌کنم. اما اول ثابت کنند که متعهد به اصول حرفه‌ای هستند. اگر در حال حاضر و در این لحظه از شب نظر مرا می‌خواهید باید بگویم هیچ چیز عاقلانه نیست، هیچ چیز منطقی نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز