خبرگزاری کار ایران

مربی تیم تپانچه: برای المپیک ۲۰۲۲ هدف گذاری کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۸۴

سکینه خدابنده لو در خصوص برگزاری اردو استعدادیابی گفت: برای حضور قدرتمند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ نوجوانان هدف گذاری کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خدابنده لو در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان در همدان اظهار داشت: در همین راستا اردوهای استعدادیابی را آغاز کرده‌ایم تا ضمن شناسایی نخبه‌ها، بتوانیم تمرین‌های مستمر و منظم را در دستور کار داشته باشیم.

وی بیان کرد: اردوی همدان در بخش دختران و پسران در حال برگزاری است و طبق برنامه ابتدا دختران به اردو دعوت شدند.

مربی تیم تپانچه ایران با تقدیر از امکانات و زیرساخت‌های تیراندازی همدان گفت: همین تجهیزات باعث شد تا نخستین اردوی استعدادیابی را در شهری خارج از تهران برگزار کنیم.

خدا‌بنده‌لو افزود: در این اردو 28 تیرانداز برتر المپیاد استعدادهای برتر کشور به همراه تعدادی از ورزشکاران مستعد همدانی در این اردو شرکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان اردو نیز چهار تیراندازی که کمترین رکورد را داشته‌اند، کنار خواهند رفت و سه ماه دیگر دومین مرحله اردوی استعدادیابی را برگزار می‌کنیم.

اردوی استعدادیابی تپانچه از 20 تا 28 آذر ماه به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز